Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، از قم، یازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم دارالقرآن امام علی(ع) ویژه برادران، امروز صبح 27 بهمن ماه در مجتمع فرهنگی نور در قم آغاز به کار کرد.
در ابتدای این مراسم مرتضی نجفی قدسی مدیردارالقرآن کریم امام علی(ع) با قرائت پیام آیت الله العظمی سبحانی از مراجع عظام تقلید از شرکت ده‎ها نفر در این مسابقه ملی خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از سخنان وی حجت‎الاسلام والمسلمین احمدی قمی دبیر مجمع عالی تفسیر در سخنانی با اشاره به قداست قرآن کریم و با روایتی از حضرت زهرا(س) در این زمینه گفت: معنی و مفهوم این حدیث اهمیت اتصال به قرآن و عترت و رسیدن به جایگاهی که در آن انفاق خالصانه در راه خدا را منتج شود را مهمترین مسیر بندگی دانست.
در این مسابقات که در بخش‎های قرائت، ترتیل و حفظ قرآن کریم آغاز به کار کرده است، قرآن آموزان این دارالقرآن در روزهای شنبه تا جمعه هفته جاری به رقابت خواهند پرداخت و داوران برجسته کشور از جمله اساتید کسمایی، دهدشتی و... بر کار فنی شرکت کنندگان نظارت خواهد داشت.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۱۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد

یک فعال مسیحی به نام جِید سانبِرگ (Jade Sanberg) تحت حمایت پلیس سوئد، به قرآن هتک حرمت کرد. این اتفاق سه روز پیش در استکهلم رخ داد و تصاویر آن به‌تازگی منتشر شده است.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)