Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - ایرنا - دومین راند مسابقه اسلالوم موتورسیکلت قهرمانی استان اصفهان با حضور 60 ورزشکار در فلاورجان اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان روز شنبه اعلام کرد: این رقابتها در دو کلاس 125 و 250 سی سی جمعه گذشته در پارک ساحلی میثم فلاورجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در کلاس ۱۲۵ سی سی، قاسم موسوی از اصفهان، کریم قاسمی و ایمان محمدی هر دو از فلاورجان به مقام اول تا سوم دست پیدا کردند.
کلاس ۲۵۰ سی سی نیز با قهرمانی فرشاد بنی طالبی از نجف آباد همراه بود و قاسم موسوی از اصفهان و میلاد ستاری از نجف آباد دوم و سوم شدند.
همایش خودرو های کلاسیک و کم ارتفاع، حرکات نمایشی با موتور های سنگین، حرکات خودرو دریفت و پرواز پاراموتور نیز برنامه های جنبی این مسابقات بود.
شهرستان فلاورجان با 240 هزار نفر جمعیت در 10 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
6020 / 6022 خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده : عمادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۱۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد

به گزارش ورزش سه، الاتحاد در هفته بیست و نهم لیگ حرفه‌ای عربستان در دیدار مقابل الشباب با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد. این شکست باعث شد این تیم فرصت صعود به رده سوم را از دست بدهد و به رده پنجم سقوط کند.

مارسلو گایاردو، سرمربی تیم الاتحاد، در کنفرانس مطبوعاتی پس از مسابقه در پاسخ به انتقاداتی که به ترکیب تیمش وارد می‌شد، گفت: من تصمیماتم را آنالیز می‌کنم و در هر مسابقه با توجه به ویژگی‌ بازیکنانی که در اختیار داریم، ترکیب را مشخص می‌کنم. فکر می‌کنم با شرایطی که داریم، این بهترین ترکیب است.

او ادامه داد: من ناامیدی همه را درک می‌کنم. وقتی آرام شویم، می‌توانیم بازی را بهتر آنالیز کنیم. باید فصل را به پایان برسانیم و سپس شرایط را به طور کلی تحلیل کنیم‌. در پایان فصل به راحتی می‌توانیم در مورد شرایطی که پشت سر گذاشتیم، صحبت کنیم. در حال حاضر هیچ توجیهی وجود ندارد. ما در مرحله ناامیدی هستیم اما باید فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم.

او درباره دلیل غیبت کریم بنزما توضیح داد: کریم بنزما درد داشت و برای این بازی در دسترس نبود. او در مسابقه قبلی ما به صورت کامل بازی کرد و درد داشت.

گایاردو در پایان گفت: غیبت کانته یکی از مشکلاتی است که ما از آن رنج می‌بریم. باید وضعیت او را به صورت روزانه دنبال کنیم تا شرایطش مشخص شود.

دیگر خبرها

  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی از پارکینگ‌ها تا این تاریخ
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • (تصاویر) مسابقه نمادین چوگان در میدان نقش جهان اصفهان
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد