Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@18:23:08 GMT

فروش ماشین خاص آقای بازیگر به نفع خیریه

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۴۱۳۵۴

فروش ماشین خاص آقای بازیگر به نفع خیریه

جیمز باند قصد دارد استون مارتین خودش را در کریستیز زیر چکش حراج ببرد.

دنیل کریگ ایفاگر نقش جاسوس بریتانیایی که به عنوان مامور ۰۰۷ شناخته می‌شود، اتومبیل استون مارتین استثنایی‌ای را که برای وی ساخته شده برای خیریه حراج می‌کند.

حراجی کریستیز اعلام کرد این ماشین را که چهار سال پیش به صورت اختصاصی برای دنیل کریگ ساخته شده، در ماه آوریل زیر چکش حراج می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استون مارتین در ۵۰ سال گذشته اتومبیلی بوده که شخصیت جیمز باند در فیلم‌هایش سوار آن شده است. نخستین بار جیمز باند در سال ۱۹۶۴ با فیلم «انگشت طلا» سوار این اتومبیل شد. در آن زمان شان کانری در نقش این شخصیت سوار یک استون مارتین نقره‌ای DB۵ می‌شد.

دنیل کریگ که در چهار فیلم اخیر جیمز باند در نقش این شخصیت بازی کرده، سال ۲۰۱۴ اتومبیل شخصی‌اش را که استون مارتینی است که تنها ۱۰۰ دستگاه از آن تولید شده، خرید. این اتومبیل یکی از ۱۰۰ اتومبیلی است که برای گرامیداشت صد سالگی این اتومبیل ساخته شد. اتومبیل کریگ طبیعی است که شماره ۰۰۷ این مجموعه باشد.

بکی مک‌گوایر مدیر کریستیز گفت آنچه این بازیگر به شخصیت باند اضافه کرد واقعا از سوی کمپانی و طرفداران بسیار زیاد این شخصیت، مورد احترام فراوان است.

رنگ این اتومبیل آبی نیمه شب است و داخل آن با چرم آبی تیره تزیین شده و این رنگ به آن دلیل انتخاب شده که کریگ همیشه لباس‌های تیره رنگ را انتخاب می‌کند.

درآمد حاصل از فروش این اتومبیل به خیریه‌ای در نیویورک اهدا می‌شود که به دانش‌آموزان جوامع محروم کمک می‌کند تا وارد کالج شوند و به اهدافشان برسند. کریگ و همسرش راشل وایز بازیگر، هر دو از اعضای هیات مدیره این سازمان هستند.

ارزش این اتومبیل ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار دلار برآورد شده و قرار است در نمایشگاه کریستیز در لس‌آنجلس که از ۲۷ فوریه تا ۳ مارس برگزار می‌شود، در معرض دید عموم قرار بگیرد. این اتومبیل بعد به نیویورک منتقل می‌شود و ۲۰ آوریل در حراجی کریستیز از شاهکارهای هنری دکوراسیون که با عنوان فروش استثنایی از آن یاد می‌شود، زیر چکش حراج می رود.

سال پیش کریگ اعلام کرد تنها یک بار دیگر در نقش جیمز باند ظاهر می‌شود. این فیلم ۸ نوامبر ۲۰۱۹ در سینماهای آمریکا اکران می‌شود.

منبع: مهر

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۱۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد یک و نیم میلیون یورویی از سکه‌هایی که بازدیدکنندگان به داخل یک فواره می‌ اندازند

 

سکه‌هایی که بازدیدکنندگان برای برآورده شدن آرزوها، یافتن عشق زندگی، سلامتی و بازگشت به فواره تروی در روم (رم) می اندازند، به زندگی افرادی کمک می‌کند که هرگز آنها را ندیده اند.

به گزارش عصرایران به نقل از فرانس 24، صدها سال است که براساس یک آئین سنتی بازدیدکنندگان و گردشگران برای برآورده شدن آرزوی خود سکه هایی را به فواره و آبنمای تروی رم می اندازند.

امروزه سکه ها هر چند روز یک بار برای یک سازمان خیریه جمع آوری شده و برای تامین مالی یک بانک غذا و پروژه های رفاهی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در سال 2022 خیریه کاریتاس حدود 1.5 میلیون دلار را از فواره تروی جمع کرد و این مبلغ در سال 2023 کمی بیشتر شد. بخشی از این مبالغ باعث باز شدن چند سوپرمارکت برای افراد نیازمند در رم شده است.

سکه ها پس از جمع آوری از سوی کارکنان با سشوار و دستگاه‌های دیگر خشک، دسته بندی و شمارش می‌شود.

روی تابلوهای اطراف فواره و آبنما نوشته شده که این سکه ها صرف امور خیریه می شوند. این نوشته بسیاری از گردشگران در کنار این سازه تاریخی دوران باروک را خوشحال می کند.

جزئیات بیشتر را در تصاویر گزارش ببینید.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماجرای سکه‌ای که رهبران جهان در آب انداختند (فیلم) جیب‌بُرترین شهر و کشور اروپایی رم 180 سال قبل (+عکس)

دیگر خبرها

  • فروش ماشین آلات پرابهام براساس قانون/ ۱۵۰۰ دستگاه فروخته شد
  • درآمد یک و نیم میلیون یورویی از سکه‌هایی که بازدیدکنندگان به داخل یک فواره می‌ اندازند
  • در این سیاره سرعت باد مثل سرعت «گلوله» است
  • ۴۰۵ سرقت شده از منوجان در کهنوج کشف شد
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان
  • حسینی آذرخوارانی سکان‌دار هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • جان جیمز یوبل، فعال ضدصهیونیسم در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • جان جیمز یوبل فعال ضدصهیونیسم آمریکایی در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • رونمایی از اسرار یک سیاره جهنمی توسط تلسکوپ فضایی جیمز وب