Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-02@23:30:43 GMT

پیش‌بینی افزایش بارش‌ها از امشب

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۴۱۶۰۷

صراط: سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی در جاده‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر و بر اساس گزارش‌های دریافتی و تصاویر دوربین‌های نظارتی پلیس، شاهد بارش برف در اکثر محورهای استان زنجان و ارتفاعات محور کرج چالوس و جاده هراز به خصوص در محدوده امامزاده هاشم هستیم و این شرایط برای محور اسالم به خلخال و گردنه سلماس در استان اردبیل، بیجار به دیواندره در کردستان و محور تکاب به شاهین دژ در استان آذربایجان غربی نیز گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در 13 استان بارش باران نیز ادامه دارد گفت: بر اساس این گزارش بارش باران در اکثر محورهای استان‌های تهران، مازندران، آذربایجان شرقی و غربی، کرمانشاه, لرستان، البرز، ایلام، کردستان، گیلان، همدان و قزوین ادامه دارد و در محور سرچم به زنجان نیز این شرایط گزارش شده است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر تردد در برخی محورهای استان زنجان تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش بارش‌ها و کاهش دما از عصر امروز، لازم است مسافرانی که قصد تردد از ارتفاعات استان‌های البرز، کردستان، زنجان، همدان و قزوین را دارند حتماً زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

رحمانی گفت: امشب به احتمال بسیار زیاد در ارتفاعات استان‌های شمالی، غربی و برخی از استان‌های مرکزی، شاهد بارش برف هستیم و رانندگان باید آمادگی کامل برای مواجهه با چنین شرایطی را داشته باشند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۱۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات بازآفرینی محور دلجویی هنوز اختصاص نیافته است

عضو شورای شهر زنجان گفت: بزرگترین سرمایه‌گذاری شرکت بازآفرینی کشور در محور داوود قلی و دلجویی شهر زنجان قرار دارد که قریب به یک هزار میلیارد تومان است اما هنوز اعتبارات مربوط به آن اختصاص نیافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، مهدی طالب، در جمع خبرنگاران با انتقاد از برخوردهای انجام شده در ارتباط با المان غواصان دریادل اظهار کرد: متأسفانه فرق پیشنهاد با مصوبه را نمی‌دانند، اینکه اگر پیشنهادی برای میدان بسیج شده، ما قبل از آن هم مصوبه‌ای در ماده ۵ داریم که المان غواصان را تأیید کرده است.

وی افزود: موضوع احداث المان در میدان بسیج مصوب شده اما گفته می‌شود که آن فقط یک پیشنهاد بوده است، پس درخواست داریم حداقل به طرح‌های بالا دستی شهر که خودشان تأیید و امضا و ابلاغ کرده‌اند، پایبند باشند.

عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه در ارتباط با مسائل ترافیکی نیز طرح جامع ترافیکی وجود دارد، اضافه کرد: در طرح جامع ترافیکی هم حتی یک بار طرح را مطالعه نکرده‌اند تا بدانند در کدام قسمت این شهر مشاور طرح ترافیک، درخواست طرح و تقاطع ترافیکی را داده است.

طالب در ارتباط با بحث بازآفرینی شهری نیز گفت: قانون‌گذار برای توسعه بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های غیر رسمی قانون بازآفرینی شهری را تدوین کرده است که باید در شهر زنجان نیز اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه‌گذاری شرکت بازآفرینی کشور، در محور داوود قلی و دلجویی شهر زنجان قرار دارد که قریب به یک هزار میلیارد تومان است، اضافه کرد: اعتبارات مربوط به این پروژه هنوز اختصاص نیافته است و انتظار داریم ریاست کمیته نسبت به پیگیری منابع در این حوزه اقدام کند، چون اگر آزاد نشود، در استان‌های دیگر هزینه خواهد شد.

عضو شورای شهر زنجان در ارتباط با جابه‌جایی ساکنان کوی فلسطین هم گفت: شهرداری یک هکتار زمین خود را در اختیار آنها که بیش از ۱۰۰ خانوار هستند؛ قرار داده است اما در این چند ماه کمیته بازآفرینی تشکیل نشده است.

کد خبر 749835

دیگر خبرها

  • رگبار باران و بارش تگرگ در کرمان
  • تشدید سامانه بارشی کرمانشاه از امشب
  • دمای زنجان کاهش یافت
  • اعتبارات بازآفرینی محور دلجویی هنوز اختصاص نیافته است
  • آغاز روند کاهشی دما در زنجان
  • بارش‌ها غرب کشور را تا پایان هفته درگیر خواهد کرد
  • پیش بینی بارش های رگباری برای آسمان زنجان
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای چند استان