Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > دین و اندیشه - کانون گفت‌و‌گوی مؤسسه امام موسی صدر در آستانه سیزدهمین سال فعالیت خود ششمین گردهمایی سالانه را با موضوع «گفت‌وگو و طبیعت» برگزار می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه امام موسی صدر، گردهمایی امسال کانون گفت‌و‌گو با حضور و سخنرانی استاد مصطفی ملکیان و دکتر هادی خانیکی در تالار ایوان شمس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش همچنین فعالیت‌های کانون گفت‌و‌گو معرفی و نمونه‌ای از تمرین‌های بازآفرینی مهارت‌های گفت و گو اجرا خواهد شد.​

کانون گفت‌وگو امیدوار است برگزاری این همایش حرکتی به سمت ديالوگ با طبیعت باشد که یکی از انواع چهارگانه گفت‌وگو است: «گفت‌و‌گو با خدا»، «گفت‌وگو با خود»، «گفت‌وگو با دیگران» و «گفت‌و‌گو با طبیعت».
ديالوگ با طبیعت برای حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست، زمینه توسعه و پیشرفت و آرامش و صلح است. شاید یک دلیل بحران زیست محیطی امروز ایران به‌واسطه تعریف نشدن گفت‌وگو در حوزه طبیعت و محیط زیست باشد.

گردهمایی سالانه کانون گفت‌وگو، پنجشنبه سوم اسفند 1396 از ساعت 8:30 تا 13 در تالار ایوان شمس واقع در بزرگراه جلال آل‌احمد، ابتدای بزرگراه کردستان برگزار می‌شود. حضور در این همایش برای همه علاقه‌مندان آزاد است.

/6262

کلید واژه‌ها : مصطفی ملکیان - طبیعت - امام موسی صدر -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۱۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر دفاع مقدس و مقاومت صبح امروز با حضور یعقوب سلیمانی دبیر کل جمعیت هلال احمر و سایر مسئولان عالی رتبه از مؤسسه بهداری رزمی، سپاه و… برگزار شد.

یعقوب سلیمانی، دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: تعامل و هم افزایی با دستگاه‌های ذی‌ربط را باید در کنگره شهدای امدادگر جدی تر کنیم تا بتوانیم به بهترین شکل یاد و خاطره شهدای امدادگر را زنده نگه داریم.

سلیمانی با بیان اینکه باید جدیت بیشتری برای معرفی شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها داشته باشیم افزود: کنگره شهدای امدادگر ادامه حرکت جهادی و ادامه مسیر شهادت است.

رئیس مؤسسه بهداری رزمی در ادامه گفت: اطلاعات کاملی از شهدا مخصوصاً شهدای امدادگر در سپاه و بسیج وجود دارد که باید از آنها برای برگزاری هر چه بهتر این کنگره استفاده کرد.

در این نشست تاکید شد که شهدای شاخص در هر استان مشخص شوند تا برای جامعه امروز الگو سازی شود و همچنین بیان شد که خاطرات رزمنده‌های امدادگر در دفاع مقدس نیز نیاز است که جمع‌آوری شود.

کد خبر 6078786

دیگر خبرها

  • سخنرانی علمی «فناوری اطلاعات و امر دینی» برگزار می‌شود
  • ارسال ۲۱۰ مقاله به نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست
  • چهارمحال و بختیاری یک استان گردشگری است
  • آئین نکوداشت مصطفی قلیزاده علیار در آذربایجان‌غربی برگزار شد
  • اجرای طرح فرهنگی آرایشگران قرآنی در ۷۱ آرایشگاه زنانه قم
  • طرح فرهنگی آرایشگران قرآنی در ۷۱ آرایشگاه زنانه قم اجرا شد
  • ارسال ۲۱۰ مقاله به نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط‌زیست در شهرکرد
  • ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر برگزار شد
  • گردهمایی اهالی فوتبال در سوگ همسر زنوزی
  • بررسی چشم‌انداز اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ توسط فرشاد مؤمنی