Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@11:42:14 GMT

مهمترین رویدادهای همدان در هفته ای که گذشت

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۴۱۹۰۰

مهمترین رویدادهای همدان در هفته ای که گذشت

همدان - ایرنا - برگزاری راهپیمایی 22 بهمن، سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان همدان و شناسایی پیکر مطهر شهید مفقود الجسد عبدالرضا حیدری پس از 29 سال از مهمترین رویدادهایی است که در هفته گذشته در همدان خبری شد.

***استاندارهمدان: توسعه همه جانبه همدان نیازمند مشارکت بخش خصوصی در حوزه تولید است
استاندارهمدان با بیان اینکه توسعه همه جانبه استان نیازمند مشارکت بخش خصوصی در حوزه تولید است گفت: فعالیت های بخش خصوصی در تولید می تواند به توسعه استان و ایجاد اشتغال جوانان کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، محمد ناصر نیکبخت روز شنبه در آیین بهره برداری شرکت هنر چوب ژیک در شهرک صنعتی بهاران تاکید کرد: هر جایی که بحث اشتغال جوانان مطرح باشد به صورت جدی حمایت می کنیم.
*** آیت الله میرشاهولد مصداق بارز انقلابی گری بود/راهپیمایی 22 بهمن دشمن شکن است
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مرحوم آیت الله میرشاهولد روحیه انقلابی و دینی خود را به بهترین شکل حفظ و پاسداری کرد و به عنوان رهبر مبارزات انقلابی مردم ملایر، مصداق بارز دینداری و انقلابی گری است.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام احد آزادیخواه روز شنبه در آیین بزرگداشت آیت الله سیدمحمد میرشاهولد و روز ملی ملایر در مسجد جامع این شهر افزود: آیت الله میرشاهولد در پاسداری از انقلاب و آرمان های آن هیچ تردیدی نداشت و پیوند وی همواره با ملایر، مبارزات انقلابی و شهدا، ناگسستنی بود.
*** معاون استاندار همدان: طرح تحول سلامت، عدالت اجتماعی در حوزه بهداشت و درمان را محقق کرد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان با بیان اینکه طرح تحول سلامت افتخار بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید است گفت: این طرح عدالت اجتماعی در حوزه بهداشت و درمان را محقق کرد.
به گزارش ایرنا محمود رضا عراقی روز شنبه در جمع مردم باباخنجر شهرستان کبودرآهنگ با بیان اینکه محقق کردن عدالت اجتماعی خواسته نظام اسلامی بود و از ابتدایی ترین روزهای پیروزی انقلاب آن را به عنوان شعار محوری مطرح کرد افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت آرزوی دیرینه برای فراهم کردن شرایط استفاده مساوی همه اقشار از امکانات حوزه بهداشت و درمان بود.
*** وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: طرح ساماندهی دانشگاه ها اجرا می شود
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برای جلوگیری از تعطیل شدن دانشگاه ها و مراکز علمی کشور طرح ساماندهی دانشگاه ها اجرا می شود تا بخشی از کمبود دانشجو از این طریق جبران شود.
منصور غلامی روز شنبه در آیین بهره برداری از سالن آمفی تئاتر دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا همدان با بیان اینکه در راستای حمایت از دانشگاه ها و مراکز علمی طرح ساماندهی دانشگاه ها تهیه شده است که اجرا می شود، اظهارکرد: دانشگاه ها و مراکز علمی که احداث شده سرمایه های کشور محسوب می شوند و باید از اتلاف این سرمایه ها جلوگیری کرد.
*** امام جمعه همدان: جهان تماشاگر حماسه حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: اکنون جهانیان تماشاگر حماسه حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن در بیش از یک هزار شهر و صدها روستای کشورمان است.
آیت الله غیاث الدین طه محمدی روز یکشنبه در میان خیل راهپیمایان 22 بهمن همدان، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی در جهان هویت و عظمت یافته است و دوست و دشمن با حرمت و عزت به این ملت نگاه می کند.
*** عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: مسئولان از گفتار و رفتار امام خمینی (ره) الگو بگیرند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به الگوگیری از بنیانگذار کبیر انقلاب تاکید کرد و گفت: مسئولان برای موفقیت و محبوب شدن باید گفتار و اعمال امام خمینی (ره) را سرلوحه کار خود قرار دهند.
علی آقامحمدی روز یکشنبه در جمع راهپیمایان 22 بهمن در اسدآباد به تشریح شخصیت انقلابی و اخلاقی امام خمینی (ره) پرداخت و اظهار کرد: رفتار و گفتار امام راحل یکسان بود و همین امر موجب محبوبیت این شخصیت بزرگ نزد ملت ایران شده بود.
*** عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:منتقدان وضعیت حجاب، اوایل انقلاب را فراموش کرده اند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آقایانی که 2 تار مو می بینند و گلایه می کنند، انگار وضعیت حجاب در اوایل انقلاب را فراموش کرده اند.
علی آقامحمدی شامگاه دوشنبه در آیین نکوداشت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تجلیل از پیشکسوتان کمیته انقلاب اسلامی یادآوری کرد: برخی تا 2 تار مو می بینند، می گوید این هم شد انقلاب، در حالیکه نمی دانند ما کشور را با چه وضعیت حجابی در دست گرفتیم و حال که از آن شرایط عبور کرده ایم، عده ای به وضعیت کنونی حجاب گلایه می کنند.
*** همدان می تواند در حوزه گردشگری کودک و خانواده برند باشد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: این استان ظرفیت های لازم را برای جذب خانواده ها دارد و می تواند برندی در گردشگری حوزه کودک و خانواده باشد.
علی مالمیر روز سه شنبه در جلسه اعضای کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان افزود: کودکان در انتخاب مقصد سفر خانواده ها تاثیر گذار هستند و می توان با سرمایه گذاری اندک در حوزه گردشگری خانواده و کودک، تعداد گردشگران استان را از این راه افزایش داد.
*** برنامه های رویداد همدان 2018، بر پایه خرد جمعی پیش می رود
معاون امور عمرانی استاندار همدان گفت: شورای سیاستگذاری رویداد همدان 2018 علاقه مند به جلب نظر همگان است و برنامه ها را در صورت وجود فرصت کافی با بهره مندی از خرد جمعی به پیش می برد.
محمود رضا عراقی روز سه شنبه در جلسه اعضای ستاد خدمات سفر استان همدان افزود: بهترین اتفاق ها زمانی رخ می دهد که خرد جمعی و نظر همگان در آن لحاظ شده باشد اما وقتی فرصت کافی نیست مجبور هستیم با استفاده از نظرات افراد کمتری امور را پیش ببریم.
*** 82 مقاله در همایش هزاره بابا طاهر پذیرفته شد
دبیر علمی همایش ملی هزاره باباطاهر گفت: مقاله های ارسال شده به دبیرخانه این همایش در کمیته علمی داوری شد و در نهایت 82 مقاله پذیرفته شده است.
مهدی شریفیان روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مقاله های پذیرفته شده آثار ارزشمندی از پژوهشگران و محققان کشورمان است که در قالب یک کتاب منتشر و به عنوان کاری تخصصی درباره بابا طاهر شناسی ماندگار خواهد شد.
*** سقوط پاس همدان از لیگ دسته اول جوانان کشور
تیم جوانان پاس همدان عصر چهارشنبه با تساوی مقابل نفت آبادان از لیگ دسته یک کشور سقوط کرد.
به گزارش ایرنا تیم پاس همدان در هفته شانزدهم رقابت های لیگ دسته یک جوانان کشور در حالی میزبان نفت آبادان بود که با نتیجه 2 بر 2 به تساوی رسید.
*** امام جمعه همدان:
باید با تمام قوت از انسجام و اتحاد ملی دفاع کرد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: ملت ایران به برکت پیروی از مکتب اسلام حماسه 22 بهمن را آفریدند و همگان وظیفه دارند با تمام قوت از این انسجام و اتحاد دفاع کنند.
به گزارش ایرنا آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان افزود: ما باید قدردان همدلی، برادری و انسجام ملت ایران باشیم و اجازه ندهیم دشمنان کوچکترین خدشه ای به این برادری و همبستگی وارد کنند.
*** شناسایی پیکر مطهر شهید عبدالرضا حیدری بعد از 29 سال
نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در همدان گفت: پیکر مطهر شهید مفقود الجسد عبدالرضا حیدری پس از29 سال شناسایی شد.
به گزارش روز جمعه ایرنا بهرام دوست ‌پرست افزود: درعملیات جستجو و تفحص پیکرهای شهدا توسط کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیکر پاک این شهید شناسایی شد.
1181/2087
خبرنگار: الهام تدین**انتشاردهنده: زهرا پیرنیا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است

غلامرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه باز گرداندن بدمینتون زنجان به دوران اوج خود، یکی از رویکردها و برنامه‌های اصلی این هیأت در سال‌جاری به شمار می‌رود، افزود: بی‌تردید با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شاهد حضور پررنگ‌تر بدمینتون زنجان در رویدادهای مختلف ملی نسبت به ادوار گذشته خواهیم بود.

وی با یادآوری اینکه بدمینتون یکی از رشته‌هایی است که از ظرفیت‌های بسیار غنی و ارزشمندی برخوردار بوده و با همین پتانسیل قادر خواهیم بود امسال به یکی از رشته‌های ورزشی پرافتخار استان تبدیل شویم، اظهار کرد: برای رسیدن به این مهم، بنا داریم در همه رویدادهای ملی و بین‌المللی حضور داشته باشیم.

این مسؤول با بیان اینکه اهتمام به رده‌های سنی آقایان و بانوان جزو اولویت‌های این هیأت برای مسابقات داخلی و برون‌مرزی خواهد بود، ادامه داد: بی‌شک با توجه به زیرساخت‌هایی که در حوزه بدمینتون داریم، قادر خواهیم بود میزبانی شایسته برای اردوهای تیم‌ملی و سایر رویدادهای داخلی و بین‌المللی باشیم که این خود زمینه توسعه بدمینتون زنجان را فراهم خواهد کرد.

رئیس هیأت بدمینتون استان زنجان در ادامه از برگزاری اردوی تیم‌ملی پسران زیر ۱۵ سال در فروردین‌ماه امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری این اردو را به عنوان اولین میزبانی بدمینتون زنجان از یک رویداد ملی به فال نیک گرفته و تلاش داریم با تداوم این روند، بدمینتون زنجان به روزهای اوج خود نزدیک کنیم.

باقری با تاکید بر اینکه برای تحقق برنامه‌های خود نیاز مبرم به حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان داریم، تصریح کرد: حمایت از بدمینتون زنجان می‌توان منجر به حضور نمایندگان بدمینتون استان در رقابت‌های لیگ دسته دو و دسته یک کشوری همانند سال‌های گذشته باشد.

کد خبر 6089586

دیگر خبرها

  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • برنامه های هفته کار و کارگر در همدان
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند