Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: دو فضای آموزشی خیر ساخت در نصرت آباد و سرباز افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا راشکی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، افزود: طی روزهای اخیریک مدرسه متناسب با اقیلم «توپی کلاس» در روستای عشایری واویلا از توابع نصرت آباد با مشارکت خیریه همیاران نوا افتتاح و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این واحد آموزشی با زیربنای 34 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 250 میلیون ریال با مشارکت خیریه همیاران نوا آماده بهره برداری شده است.
وی اضافه کرد: این فضاهای آموزشی با استفاده از مصالح مقاوم و سبک و با رویکرد متناسب سازی مدرسه  با بافت سکونتی بومی و اقلیمی احداث می شود و در برابر زلزله و آتش سوزی ایمن هستند.
این مسئول تصریح کرد: سرعت، زیبایی، استحکام ، مقرون به صرفه بوده به گونه ای که ساخت این نوع مدارس با ویژگی شاخص یک کلاس استاندارد و در خور شان دانش آموز مهمترین هدف این طرح جایگزینی است که ما می توانیم آن را الگویی برای سایر دستگاه های اجرایی کنیم.
وی گفت: طی این مدت مدرسه 6 کلاسه خیری مریم میرزا خانى نیز در روستاى ایتک شهرستان سربازبا همت انجمن حامی افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی با بیان اینکه موسسه انجمن حامى به یادبود بانو مریم میرزاخانى این واحد آموزشی را احداث کرده است، بیان کرد: این واحد آموزشی با ٦ کلاس درس و زیر بنای ۴۰۲ متر مربع احداث شده و با افتتاح این مدرسه ٢٧٠ دانش آموز دختر و پسر روستای ایتک در شهرستان سرباز از این پس در فضایی استاندارد مشغول به تحصیل خواهند شد.
راشکی در پایان گفت:  سیستان و بلوچستان با توجه به پراکندگی جمعیتی که دارد، نیازمند احداث فضاهای آموزشی بسیاری است که در این میان نیازمند نقش آفرینی خیرین مدرسه ساز می باشیم و خوشبختانه در سالهای اخیر ورود خوبی را از سوی خیرین مدرسه ساز در نقاط مختلف استان شاهد می باشیم.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۲۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بخیتاری، فرماندار بروجن در آیین افتتاح اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای چغاخور گفت: با توجه به اهمیت منطقه گردشگری چغاخور و روستا‌های تحت پوشش، با مشارکت ۴۰ درصدی خانواده خیر نیک اندیش زنده یاد رستم صالحی، پایگاه اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای چغاخور به بهره برداری رسید.
کرمی با بیان اینکه از ۱۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ این شهرستان، ۵ پایگاه به صورت خیری است، ادامه داد: پایگاه اورژانس بین‌جاده‌ای چغاخور سومین پایگاه است که با مشارکت خیری طی یکسال گذشته احداث شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن نیز گفت: ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵ چغاخور در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع در دوطبقه با زیربنای ۳۵۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

دیگر خبرها

  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است