Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@22:34:50 GMT

کاشان| ۱۰۰ مبلغ دینی به استان‌های مجاور اعزام شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۴۲۱۰۴

کاشان| ۱۰۰ مبلغ دینی به استان‌های مجاور اعزام شدند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان از اعزام ۱۰۰ مبلغ به استان‌های مجاور و مناطق مختلف شهرستان به مناسبت ایام فاطمیه خبر داد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ استانها کاشان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازکاشان، حجت الاسلام عبدالصائب حسینی اظهار داشت: ترویج و تبلیغ سیره و سبک زندگی حضرت زهرا(س) از اهداف این اعزام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به اینکه امسال 60 گفتمان دینی در ایام فاطمیه دوم برگزار می‌شود تصریح کرد: این گفتمان با هدف سبک زندگی فاطمی با هدف بررسی و آشنایی با سیره حضرت فاطمه‌ الزهرا(س) با حضور اساتید مجرب و روحانیون برگزار می‌شود.

حسینی با تأکید بر ضرورت آموزش معارف اسلامی و آگاه‌سازی قشر نوجوان و جوان جامعه افزود: برگزاری گفتمان‌های موضوعی موجب ارتقای سطح دینی، اعتقادی و ارزشی جوانان می‌شود.

وی تاکید کرد: برگزاری نماز جماعت، بیان احکام، تبیین فرمایشات رهبری و تبیین جایگاه، ولایت ترویج سبک زندگی فاطمی، عفاف و حجاب، مباحثی پیرامون پیروزی انقلاب اسلامی، تبیین فرهنگ مقاومت و ضرورت دفاع از حرم اهل بیت(ع)، فرهنگ ایثار و شهادت، بصیرت بخشی و آگاهی به جامعه، تأکید بر لزوم افزایش جمعیت، ترویج سبک زندگی اسلامی، تحکیم خانواده، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و تاکید بر قدردانی از رزمندگان را از برنامه های تبلیغی این مبلغان عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

R7845/P1357/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر

مدتی است در روستای منصوری از توابع شهرستان بجستان استان خراسان رضوی کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران کوچک برگزار می‌شود که شامل کلاس‌های آموزشی و توجیهی معنوی دختران کلاس سوم دبستان ابوذر منصوری همراه با قصه‌های قرآنی است.

این اقدام زیبا از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: مرادی - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • زندگی سالم و دیندارانه با مشاوره اسلامی
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • عملیات وعده صادق سربلندی جهان اسلام
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • هوای اصفهان و ۶ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی