Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-توماس هسلر که همراه آلمان به قهرمانی در جام جهانی ۱۹۹۰ رسید و مدتی در تیم پدیده به عنوان مدیر فنی فعالیت کرد در مصاحبه‌ای درباره دوران فوتبال و مربیگری خود به صحبت پرداخت. او که اکنون هدایت تیم دسته هفتمی را در فوتبال آلمان بر عهده دارد گفت: در تیم پدیده ذهنیت بازیکنان حرفه‌ای و خوب بود ولی شرایط حرفه‌ای وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال ما هفت ماه حقوق خودمان را دریافت نکردیم چون سرمایه‌گذار کلان تیم نمی‌خواست پول بازیکنان و کادر را پرداخت کند. ما به بازیکنان گفتیم که فوتبال خودشان را ارائه کنند و متحد باشند و تا زمانی که ما اینجا هستیم نگرانی نداشته باشند. در چنین شرایطی انگیزه دادن به بازیکنان کار راحتی نیست.

هسلر در ادامه صحبت‌های خود گفت: کار در ایران تجربه خیلی خوبی برای من بود. یک مربی ایرانی - آلمانی در تیم بود که من می‌توانستم با او خیلی کم آلمانی صحبت کنم. در ایران از تعهد بازیکنان به تیم تعجب کردم. آنها هر روز به تمرین می‌آمدند و این اتفاق اینجا رخ نمی‌دهد. ما فقط یک زمین تمرین داشتیم که نه رختکن داشت و نه حمام. بازیکنان عرق می‌کردند و مجبور بودند به خانه بروند و آنجا حمام کنند. من کلاهم را به افتخار این بازیکنان بر می‌دارم. اگر اینجا به بازیکنی بگویید که زمین تمرین شما حمام ندارد حاضر نیست فوتبال بازی کند.

او در پایان در پاسخ به این سوال که در ایران احساس آرامش می‌کرد است یا خیر گفت: مردم ایران بسیار مهمان نواز هستند. یک بار در شب کسی زنگ خانه را زد و من تعجب کردم و گفتم اینجا کسی من را نمی‌شناسد چه کسی باید باشد؟ بعد از باز کردن در دیدم که صاحب خانه برنج و مرغ و دسر برای من آورده است که خیلی جالب بود.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار به عنوان سرمربی به احیای بازیکنان باتجربه خود پرداخته و از آنها به بهترین شکل بازی گرفته است.

یکی از این بازیکنان یونس شاکری است که در علی‌رغم ۱۳ هفته سکونشینی در دوران محمود فکری، با تاثیرگذاری به لیگ برگشت و حتی در بازی قبلی هوادار در لیگ برتر به پیکان یک گل زیبا زده بود.

با این حال مصدومیت شاکری از ناحیه همسترینگ باعث شد او بازی صنعت نفت را از دست بدهد و با لباس شخصی در استادیوم حضور داشت.

او در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنکار ورزش سه اعلام کرد احتمالا در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به ترکیب برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج
  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • فقط صدای رضا عنایتی! (عکس)
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • دیپلماسی و میدان، پای کار «آبیِ ایرانی»/ نگاهی به مواضع مقامات کشوری و لشکری در روز خلیج فارس