Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان گفت: در طرح جدید تعرفه های اینترنت، درآمد سرویس دهنده ها تا سه برابر کاهش پیدا کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، در روزهای اخیر برخی از قشرهای مختلف مردم در تماس های مختلف با این پایگاه خبری نسبت به طرح جدید تعرفه و حجم های اینترنت گلایه کرده و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند که در همین راستا نیز اقدام به راه اندازی کمپین های اعتراضی در شبکه های مجازی کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از شهروندان زاهدانی در این زمینه گفت: در طرح جدید سرعت اینترنت بسیار پایین آمده و میزان درآمد شرکت ها افزایش پیدا کرده است.
میرشکار در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، افزود: بسته های حجمی جدید به این صورت است که به ازای هر گیگ دانلود از سرورهای خارجی معادل ۴ گیگ از حجم مشتری کم می شود، یعنی اگر بسته حجمی ۱۰۰ گیگ ماهیانه را داشته باشیم در حقیقت ۲۵ گیگ می توانیم مصرف کنیم.
وی از مسئولان درخواست کرد تا بیشتر به فکر خدمات دادن به مردم باشند تا آنکه درآمد های کلان برای خود به دست آورند.
میربلوچزهی از شهروندان خاش نیز در تماس با دفتر پایگاه خبری عصرهامون، گفت: هر روز طرفه های جدیدی عرضه می شود اما توضیح لازم برای آنها داد نمی شود، براساس گفته برخی از آگاهان در طرح های جدید بیشتر از گذشته مردم باید هزینه اینترنت را پرداخت کنند.
وی خواستار پیگیری این موضوع از مراجع ذیصلاح شد.
 
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تعرفه های اینترنت را مصوب می کند
در پیگیری این ماجرا در تماسی که خبرنگار اجتماعی عصرهامونبا مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان داشت، وی گفت: سرویس دهنده ها و شرکت های مخابرات استان در زمینه تعرفه های اینترنت تصمیم گیر نیستند، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور تعرفه های اینترنت را مصوب و اعلام می کند.
محمودرضا رضایی افزود: در سال های اخیر تعرفه ها به صورت پله ای بود و براساس میزان خرید کاهش یا افزایش تعرفه ها را داشتیم، در طی این مدت در صورتی که هر مشترک میزان خاصی از سرعت اینترنت را انتخاب می کرد، سرویس دهنده ها برای رضایت آنها سرعتی فراتر از آن میزان درخواستی را برای مشترک باز می گذاشتند که باعث رضایت مندی آنها و افزایش حجم مصرفی شده بود.
وی اظهار کرد: در طرح جدید و براساس مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور، سرعت هر مشترک محدود به آن چیزی خواهد بود که مورد درخواست خود وی بوده و نمی توانیم ما از دستورالعمل های ابلاغی خارج شویم.
وی بیان کرد: درحال حاضر فروش سرعت را با حجم استاندارد تعریف شده به مشترکان ارائه می دهیم و در راستای حمایت از سایت ها و پایگاه های داخلی میزان مصرف اینترنت بهره گیری از سایت های داخلی و سایت هایی که  سرورهایشان را به داخل کشور انتقال داده اند را به یک چهارم استفاده از سایتهای خارجی کاهش داده ایم.
رضایی تصریح کرد: این کار با حمایت دولت انجام می شود و باعث افزایش سایت های داخلی و حمایت از آنها می شود.
وی تاکید کرد: با این طرح درآمد سرویس دهنده های اینترنت به سه برابر سابق کاهش پیدا کرده است و اگر به کسی ظلم شده باشد، به سرویس دهنده می باشد.
وی خاطر نشان کرد: افرادی که شک و شبهه ای در این زمینه دارند می توانند به شرکت مخابرات جهت دریافت اطلاعات مورد نیاز خود مراجعه کنند.

انتهای پیام//

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۲۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی

حمیدرضا کریمی‌فرد اظهار کرد: از ابتدای راه‌اندازی نیروگاه‌های خانگی برق خورشیدی از سال ۹۵ در استان فارس تاکنون، بیش از۳۸ هزار مگاوات ساعت انرژی برق در استان تولید شده است.

او با بیان اینکه در سال گذشته یک مزرعه خورشیدی با مجموع ظرفیت ۵۰۰ کیلو وات در سطح استان با سرمایه‌گذاری ۱۲۵هزار میلیون ریال نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، افزود: علاوه‌ بر نیروگاه‌های خورشیدی خانگی (کوچک مقیاس)، تعداد ۵ نیروگاه بزرگ خورشیدی نیز به ظرفیت ۳.۲ مگاوات در حوزه تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان فارس هم اکنون فعال هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، متوسط میزان تابش این استان را بین ۲۰۰۰ تا ۲۲۰۰ کیلووات ساعت بر متر مربع در سال عنوان کرد و افزود: این میزان تابش برای نیروگاه‌های خورشیدی مناسب است. 

کریمی‌فرد، درباره شرایط راه‌اندازی سامانه‌های خورشیدی در استان فارس نیز گفت: داشتن انشعاب برق به نام متقاضی در محل مورد تقاضا برای نصب نیروگاه خورشیدی، مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برای ثبت‌نام و ارسال درخواست، امکان صدور مجوز برای تمام تعرفه‌های خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی و امکان اتصال نیروگاه متقاضی با کنتور مستقل به شبکه برق از جمله شرایط برای نصب سامانه خورشیدی در استان فارس است و متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی www.satba.gov.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • افزودنی های بتن
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • اعلام وضعیت انسانی اضطراری در سودان / مردم از گرسنگی علف می خورند/ گزارش های تکان دهنده از تعرض جنسی به آوارگان
  • توسعه 6G در ژاپن با سرعتی ۵۰۰ برابر نسل پنجم!
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • اولین زیان غول گاز روسیه در ربع قرن گذشته
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل