Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج- ایرنا- همزمان با شب شهادت دخت گرامی پیامبر (ص)، حضرت فاطمه زهرا (س)، زمین آستان مقدس امامزاده محمد (ع) بر روی 2 شهید تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس آغوش می گشاید.

‍مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده محمد (ع) روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پیکر مطهر 2 شهید تازه تفحص شده و شناسایی شده نیروی انتظامی روز دوشنبه 30 بهمن ماه در کرج بر روی دستان مردم شهید پرور کرج تشییع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا وفایی افزود: شهیدان جعفر نژادمعصوم و وحیدسلمان اژدری جزو نیروهای ژاندارمری بودند که توسط تک دشمن در سال 67 در منطقه زبیدات به شهادت رسیدند.
وی اظهار داشت: مراسم تشییع پیکر پاک این شهدا صبح روز دوشنبه ازمیدان شهدا تا امامزاده حسن( ع) برگزار ودر گلزارشهدای امامزاده محمد( ص) آرام می گیرند.
وفایی با بیان اینکه تمهیدات و تدابیر لازم در جهت انجام شکوهمند این مراسم انجام شده، گفت: از مسئولان نظامی و انتظامی، مسئولان اجرایی و اقشار مختلف مردم شهیدپرور کرج درخواست می کنیم که در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای تازه تفحص شده ای که تا آخرین قطره خون پای آرمان های والای انقلاب اسلامی و نظام ایستادند شرکت کنند.
پیکر مطهر 119 شهید دوران دفاع مقدس که طی عملیات اخیر تفحص توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح کشف شده‌اند صبح روز پنج‌شنبه، 13 مهرماه 96 از طریق مرز شلمچه وارد کشور شدند.
54 شهید از این شهدا از شهدای ژاندارمری بودند که توسط تک دشمن در سال 67 در منطقه زبیدات به شهادت رسیده‌اند. طبق اعلام کمیته مفقودین هویت پیکر مطهر 25 شهید از این 54 شهید تازه‌تفحص‌شده ناجا (ژاندارمری) همان روزهای ابتدایی شناسایی شد و پیکر مابقی این شهدا در حال شناسایی است که پیکر این دو شهید جزو شهدای تازه شناسایی شده است.
6156/ 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۲۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رضا علیجانی اظهار کرد: پیکر مطهر این شهداء طی روز‌های گذشته در منطقه عملیاتی فکه در جغرافیای شهرستان دهلران پیدا شده است.
وی افزود: این شهدا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده اند.
علیجانی ادامه داد: این شهدای تازه تفحص شده همگی دارای پلاک هویتی هستند.
وی ادامه داد: پیکر مطهر این شهدا برای تشخیص هویت به معراج شهدای تهران و انجام آزمایش تخصصی دی. ان.‌ای و استان محل اعزام فرستاده می‌شوند.

۹۲ شهید گمنام در ۴۲ یادمان استان ایلام به خاک سپرده شده اند.
استان ایلام دارای بیش از سه هزار شهید، ۱۱ هزار جانباز و ۳۰۰ آزاده است که در مقایسه با کل جمعیت استان در دهه ۶۰ (۲۵۰ هزار نفر) بیشترین تعداد ایثارگر کشور را به خود اختصاص داده است.
مناطق مسکونی استان ایلام بیش از ۳۰۰ بار مورد حمله هوایی رژیم بعث قرار گرفت و تا پایان جنگ تحمیلی و هنگام عملیات مرصاد در محاصره نیرو‌های عراقی بود.
شرهانی، نقطه ایثار، قلاویزان، سه راهی جندالله، قرارگاه بانروشان، کانال کمیل، قرارگاه شهید باقری، زمین فوتبال چوار، میمک و کوشک از جمله یادمان‌های دوران دفاع مقدس استان ایلام هستند.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت