Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-08@23:40:25 GMT

بازگشت شهید مفقود الاثر گلستانی به گلستان

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۴۲۳۴۶

بازگشت شهید مفقود الاثر گلستانی به گلستان

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان و به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: شهید مفقود الاثر سرباز وظیفه نازقلی نظری پس از ۳۰سال به زادگاهش روستای قره بلاغ بخش کمالان شهرستان علی آباد کتول بازمی ‌گردد .

وی گفت: به اتفاق جمعی از فرماندهان انتظامی شهرستان و هیئت همراه با حضور در منزل شهید نازقلی نظری تایید بازگشت پیکرش به زادگاهش و تایید مطابقت آزمایشات DNAشهید نظری رابه اطلاع خانواده اش رساندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان افزود: :شهید نازقلی نظری متولد سال ۱۳۴۴بود که در اردیبهشت سال ۶۵ به خدمت سربازی اعزام شد.

وی گفت: شهید نظری در تاریخ ۲۱تیر سال ۶۷در حمله شیمیایی دشمن بعثی و منافقین دردهلران و مناطق عملیاتی بیات و زبیدات که خط مقدم جبهه بود مفقود الاثر می شود.

سردار جاویدان افزود: پس از بررسی میدانی گروه تخصصی تفحص منطقه پیکر ۱۴ شهید در مناطق زبیدات کشف و پس از تعیین و تایید هویت به اطلاع خانواده اش رسانده شد و این شهید بزرگوار پس از ۳۰ سال دوری به زادگاهش باز می گردد.

سردار جاویدان گفت: روز شنبه در ستاد کل نیروهای مسلح در تهران مراسم ویژه برگزار و پس از آن پیکر این شهید به گلستان منتقل می شود. ویژه

وی ادامه داد: با تشریفات خاص نظامی و استقبال پرشور مردم گلستان پیش بینی می شود که پیکر پاک این شهید در روز یکشنبه در گلزار شهدای روستای قره بلاغ بخش کمالان شهرستان علی آبادکتول به خاک سپرده شود.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۲۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر دوشنبه آئین تشییع پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» با حضور گسترده مردم شهید پرور مردم در ورامین تشییع شد.

بر اساس این گزارش آحاد مردم، خانواده معظم شهدا و مسؤولان ورامین با حضور در مسیر میدان امام حسین (ع) تا میدان امام (ره) به عطر افشانی و گلباران مسیر پرداختند و پیکر پاک این شهید را بر دستان خود تشییع کردند.

گفتنی است که مردم ولایتمدار دیار ۱۵ خرداد، پیکر پاک شهید تازه تفحص شده «حجت اله یوسفیه» که پس از ۳۹ سال به میهن بازگشت را تشییع کردند و در نهایت معلم شهید در گلزار شهدای حسین رضا (ع) تدفین شد.

لازم به ذکر است که شهید «حجت‌الله یوسفیه» سال ۱۳۶۴ در عملیات فتح در شهر سلیمانیه عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود و پس از ۳۹ سال انتظار به آغوش خانواده و به خاک ایران بازگشت.

کد خبر 6098310

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید مهدی مزرئی نوده در بندرعباس
  • پایان تردد لندکروز ۲۰۰ میلیاردی
  • فیلم| کشف پیکر ۶۲ شهید در محوطه بیمارستان الشفاء
  • شناسایی پیکر شهید رحیم هژبر قشونی
  • گلستان پایلوت بسیاری از طرح های آموزش و پرورش است
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • گروگان ۶ ساله بندرعباسی به آغوش خانواده بازگشت
  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • کسب رتبه سوم گلستانی ها در مشارکت/ وجود۷۰۰ ناظر در انتخابات گنبد
  • پیکر یک شهید گمنام در فاتب آرام گرفت