Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی گفت: در عرض سه سال گذشته بیش از ۲۰ هزار و ۹۰۰ منبع جدید مالیاتی در استان شناسایی شد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ استانها آذربایجان غربی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، یعقوب مزرعه لی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل اداره کل برگزار شد با تشریح برنامه‌های مالیاتی استان اظهار داشت: از 698 میلیارد تومان مصوب 10 ماهه امسال 622 میلیارد تومان با 89 درصد وصول شده که 87 درصد سهم درآمدهای استانی را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به 4 منبع درآمد مالیاتی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: 4 منبع درآمد مالیاتی استان را به ترتیب مالیات بر ارزش افزوده،  اشخاص حقوقی، حقوق کارکنان بخش دولتی و خصوصی و اشخاص حقیقی و مشاغل تشکیل می‌دهند.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی گفت: سرانه مالیاتی در استان 261 هزارتومان است که رتبه 28 کشوری را شامل می‌شود ولی در کل مالیات در رقم وصولی 16 کشوری و در رتبه وصولی 17 کشوری را داریم.

وی تصریح کرد: 20 هزار و 900 منبع جدید مالیاتی در عرض سه سال اخیر در آذربایجان غربی شناسایی شد که 4 هزار 673 منبع آن در 10 ماهه نخست امسال بوده و برخی اوقات با مقاومت و حاشیه‌های زیادی روبرو شده‌ایم.

مزرعه لی تاکید کرد: در 10 ماهه نخست سال 96 از محل مالیات ارزش افزوده یکصد و 40 میلیارد تومان به شهرداری‌ها و دهیاری‌های پرداخت شده که ارومیه،  خوی و میاندوآب در رتبه‌های نخست تا سوم هستند.

انتهای پیام/ ت

R41361/P1336/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۲۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه طبق توافق با اداره کل تعاون به متقاضیان واگذار شد.

سید محسن حمزه‌لو در این رابطه اظهار داشت: طبق توافق انجام شده صدور پروانه ساختمانی برای قطعات تفکیکی اراضی موسوم به شهرک والدین شاهد بلامانع است.

وی ادامه داد: با واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه مشکل ۳۲ ساله این تعاونی و تعداد هفت هزار خانوار از اعضای آن حل شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اراضی مورد نیاز خدماتی، بهداشتی، درمانی، ورزشی و درمانی در اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه تامین شده است.

حمزه‌لو اضافه کرد: رسیدن به استاندارد‌های شهرسازی و توسعه زیرساخت‌های لازم در اولویت راه و شهرسازی بوده و این امر با جدیت دنبال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • ۵۰ میلیارد تومان تنها جریمه خانه‌های لوکس و خالی طی ۱۱ ماه گذشته 
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • درآمد ۱۱۰ هزار میلیارد تومانی دولت از وصول معوقات و فرارهای مالیاتی
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • کاهش مالیات در کنار مشوق های مالیاتی باعث رقابت‌پذیری تولید و افزایش سرمایه گذاری خواهد شد
  • ماکو رتبه اول آذربایجان غربی در نهضت ملی مسکن است
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد