Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-09@09:30:18 GMT

جنجال‌ بر سر افزایش نظامیان پاکستان در عربستان

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۴۲۵۴۶

جنجال‌ بر سر افزایش نظامیان پاکستان در عربستان

در پی اعزام نیروی نظامی جدید به عربستان از سوی پاکستان، رئیس مجلس سنای این کشور وزیر دفاع را مورد انتقاد شدید قرار داده است.

بر اساس گزارش رسانه‌های پاکستان «میان رضا ربانی» وزیر دفاع این کشور را به دلیل اعزام نیروی نظامی به عربستان به سنا احضار کرده است.

ربانی خواستار ارائه توضیحات «خرم دستگیرخان» در این باره شده و می‌گوید: وزیر دفاع باید نمایندگان مجلس سنا را در این رابطه متقاعد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی دیدار سفیر عربستان در پاکستان با ژنرال «قمر جاوید باجوا»، فرمانده ارتش پاکستان،  روابط عمومی ارتش از تصمیم برای اعزام  نیروهای پاکستانی به عربستان خبر داد.

رژیم سعودی اخیرا مدعی تشکیل ائتلاف اسلامی برای مبارزه با تروریسم به زعم خود شده و نشستی را هم در ریاض برگزار کرد تا اینگونه القا کند که در حال مبارزه با تروریسم است، این در حالی است که به اعتراف مقامات و منابع آمریکایی، آل سعود از مهمترین حامیان تروریسم و افراط‌گرایی و خشونت‌ در منطقه و حتی جهان است.

پارلمان پاکستان با قاطعیت دولت این کشور را از دخالت در جنگ یمن بازداشته ولی با وجود اعتراضات فراوان نمایندگان پارلمان و مردم پاکستان دولت در اقدامی خودسرانه مجوز فرماندهی راحیل شریف فرمانده سابق ارتش پاکستان را بر ائتلاف سعودی صادر کرده است.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۲۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت دفاع انگلیس هک شد/ نشت اطلاعات پرسنلی نظامیان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، بی بی سی گزارش داد که برخی از اطلاعات شخصی پرسنل وزارت دفاع انگلیس در سیستم پرداخت حقوق و دستمزد در یک حمله هکری در دسترس قرار گرفته است.

بی بی سی گفت: این سیستم توسط یک پیمانکار خارجی مدیریت می شد و هیچ اطلاعات عملیاتی وزارت دفاع نشر پیدا نکرده  واین وزارت خانه بلافاصله، سیستم را از دسترس خارج کرده است.

بر اساس این گزارش، اطلاعاتی مانند نام و مشخصات بانکی اعضای فعلی و برخی از اعضای سابق نیروی دریایی سلطنتی، ارتش و نیروی هوایی به خطر افتاده است.

وزارت دفاع انگلیس تاکنون به درخواست رسانه‌ها برای اظهار نظر پاسخ نداده است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری یک گروه در هند به اتهام جذب نیرو برای روسیه
  • طالبان: داعش از خاک پاکستان وارد افغانستان می‌شود
  • پاکستان به امر و نهی آمریکا درباره ایران دست رد زد
  • نه وزیر خارجه پاکستان به امر و نهی آمریکا درباره روابط با ایران
  • نیروی دریایی ارتش هیات پژوهشی به قطب جنوب اعزام می‌کند
  • پاکستان: دیکته خارجی را درباره پروژه مشترک گازی با ایران نمی‌پذیریم
  • محورهای رایزنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • هیئت علمی و پژوهشی ارتش به قطب جنوب اعزام می‌شود
  • اعزام هیئت علمی ـ پژوهشی نیروی دریایی ارتش به قطب جنوب
  • وزارت دفاع انگلیس هک شد/ نشت اطلاعات پرسنلی نظامیان