Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@22:37:54 GMT

گرانفروشی ۴۰۰ تومانی شیر + عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۴۲۷۷۸

گرانفروشی ۴۰۰ تومانی شیر + عکس

قیمت شیرهای کم چرب و پرچرب پاکتی با وجود اینکه قیمت مصوب داشته و تحت نظارت دولت است به ترتیب ۴۰۰ تومان و ۶۰۰ تومان گرانتر توسط برخی برندها به فروش می‌رسد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ اقتصادی کشاورزی و امور دام نظرات

به گزارش خبرنگار کشاورزی خبرگزاری تسنیم، سازمان تعزیرات حکومتی در روزهای اخیر در بازار لبنیات ورود کرده و چند کارخانه صنایع تولید کننده فرآورده‌‌های لبنی را که نرخهای مصوب را رعایت نکردند جریمه‌های میلیارد تومانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی یکی از کارخانه‌های لبنی با جریمه 60 میلیارد تومانی مواجه شده است و برخی از کارخانه‌ها به صورت میلیارد تومانی جریمه شده اما از نکات تامل برانگیز در این ارتباط عدم تمکین صنایع به قیمت‌های مصوب با وجود جریمه شدن است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در این ارتباط اعلام کرده است که 3 برند صنایع لبنی در استان به قیمت‌های مصوب تمکین نمی‌کنند و طعم جریمه‌های میلیاردی را چشیده‌اند. 

بنابراین گزارش با مراجعه به فروشگاه‌های زنجیر‌ای می‌توان تفاوت قیمت مصوب با قیمت‌های موجود در بازار را مشاهده کنیم. بنبار این گزارش در حالی که آخرین قیمت‌های مصوب شیر کم‌چرب و پرچرب با بسته پاکتی (تتراپک)(یک لیتری) ‌2800 تومان است این محصولات به ترتیب به قیمت 3200 و 3400 توسط برخی برندها به فروش می‌رسد.

بنابر این گزارش صنایع لبنی در سال جاری دو مرتبه افزایش قیمت را تجربه کرده است این در حالی است که سازمان حمایت هنوز قیمت‌های جدیدی اعلام نکرده است و قیمت‌های قبلی یاد شده نیز برمبنای رعایت نرخ خرید شیرخام دامداران به قیمت 1440 تومان است اما اکنون این قیمت توسط صنایع لبنی رعایت نمی‌شود.

انتهای پیام/

 

R1342/P1012122/S7,83/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی آخرین روز معاملاتی هفته گذشته، با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۴۰۵ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری پنجشنبه، ۳۷ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه بدون با افت ۴۰۰ هزار تومانی، ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ربع سکه با ریزش ۳۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

سکه گرمی نیز بدون تغییر نسبت به پنجشنبه، ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران با کاهش ۵۰ هزار تومان نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته، سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۰۱ دلار رسید.

کد خبر 6097032 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد
  • ریزش قیمت طلا و انواع سکه در پی کاهش نرخ ارز
  • ویسی فکر می‌کرد جریمه‌اش به ریال است!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان
  • قیمت لیر ترکیه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب