Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری صدا وسیما مر کز کرمانشاه «اکبر سنجابی» فرماندار سرپلذهاب طی حکمی «ستاره احمدی» دختر ۱۱ ساله روستای نوشیروان را به‌عنوان دهیار «افتخاری» این روستا منصوب کرد.
سنجابی فرماندار سر پلذهاب گفت: «با توجه به پیگیری این کودک در خصوص مشکلات روستاییان پس از زلزله او را به‌عنوان دهیار افتخاری روستا انتخاب کردم ومقرر شده است به خاطر رسیدگی به امور روستا ماهانه ۲۵۰ هزار تومان به او پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
سنجابی با اشاره به اینکه این کودک جوان‌ترین دهیار افتخاری کشور است گفت: این نوجوان هنوز در شوک از دست دادن تمام اعضای خانواده‌اش بر اثر زلزله اخیر استان کرمانشاه به سر می‌برد ویکی از دلایل انتخاب او، پر کردن تنهایی و حالت روحی وی بوده است.
فرماندار سرپلذهاب تصریح کرد: پیش از این دهیار روستای مجاور به مدیریت امور این روستا می‌پرداخته است و قرار است دستورالعمل دهیاران را هم برای این دختر نوجوان ارسال کنیم تا با مطالعه در این زمینه اطلاعات لازم برای مدیریت روستا را کسب کند و همچنین در جلسه دهیاران هم از او دعوت خواهد شد تا مشکلات روستاییان را گزارش کند.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه ۹۰ درصد روستای نوشیروان تخریب شده است، می‌گوید: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم کارِ بازسازی خانه‌های مردم این روستا تا اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد.
«ستاره احمدی» نوجوانی که به‌عنوان دهیار روستای نوشیروان انتخاب شده نیز می‌گوید: می‌خواهم برای مردم روستا مفید باشم واز مردم روستا هم توقع دارم تا از من حمایت کنند که بتوانم با کمک آن‌ها مشکلات موجود را حل کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای ورقستان شهرستان رزن قطب تولید موزیک سازی استان همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مدتهاست این روستا به قطب تولید موزیک سازی استان همدان تبدیل شده است و روزانه ۱۰ هزار متر مربع موزیک تولید می‌شود.

بیش از ۱۱۰ واحد موازئیک سازی در روستای ورقستان در حال فعالیت هستند و بیش از ۵۰۰ نفر در این روستا در این حرفه مشغول بکار هستند.

دیگر خبرها

  • روستای ورقستان شهرستان رزن قطب تولید موزیک سازی استان همدان
  • درآمد ۸۰ میلیارد ریالی حصیر بافان روستای ملی حصیر فشتکه
  • جوانترین مدیرکل خوش جمعیت ایران را بشناسید
  • اختصاص امکانات در مناطق روستایی سبب ماندگاری و زمینه ساز پویایی اقتصاد کشور است
  • روایت زندگی جوانترین مدیرکل خوش جمعیت ایران 
  • ذاکری: پیام امام در حوزه مسکن فراموش شد! باید به همان مسیر برگردیم / «آرامش قبرستانی» مسکن افتخاری ندارد / رکود مسکن، درمان مشکلات اقتصادی کشور نیست / سیاستگذاران از لجبازی با متغیرهای اقتصادی دست بردارند
  • تصاویر| مراسم هزار دف در روستای پالنگان
  • جاذبه ای دیدنی با میزبانی از لک لک ها + فیلم
  • جاذبه ای دیدنی با میزبانی از لک لک ها + تصاویر
  • ۸ روستای ایران کاندیدای ثبت جهانی شدند‌