Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- نماينده كاتاي كشورمان فردا براي كسب مدال برنز به روي تاتامي مي رود.
به گزارش آريا به نقل از سايت فدراسيون كاراته، در ادامه دومين مرحله ليگ‌جهاني کاراته وان امارات که با حضور 626 كاراته كا از 75 کشور در دبي برگزار مي شود، در كاتاي انفرادي مردان ابوالفضل شهرجردي ابتدا توميسلاو استولار از كرواسي را 4 بر يك مغلوب كرد، سپس سيد سلمان الموسوي از كويت را با نتيجه 5 بر صفر شكست داد و در سومين ديدار به مصاف روي كيانو ژاپني، نفر دوم رنكينگ جهان، دارنده 3 عنوان قهرماني جهان رفت و با نتيجه 5 بر صفر مقابل اين حريف نامدار شكست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با راهيابي كيانو به فينال، شهرجردي در جدول شانس مجدد به مبارزاتش ادامه داد. او در اين گروه 5 بر صفر لائو هينگ چي از هنگ كنگ را از پيش رو برداشت و در دومين ديدار هم عدنان الحكيمي مراكشي را 5 بر صفر برد تا فردا براي كسب مدال برنز به مصاف محمد الحني ديگر نماينده كشور مراكش برود.
در همين بخش اميربهادر تدين، در مبارزه نخست خود 3 بر 2 سيدمحمد الموسوي كويتي را شكست داد. در مبارزه دوم مقابل دامين كوئينترو نفر اول رنكينگ جهان، نايب قهرماني جهان و قهرمان اروپا رفت و 5 بر صفر نتيجه را واگذار كرد.
با راه يافتن كوئينترو اسپانيايي به فينال، تدين در جدول شانس مجدد به روي تاتامي رفت. او 3 بر 2 كريس چنگ از هنگ كنگ را برد و در دومين ديدار 3 بر 2 مقابل وفا گوكتاش از تركيه مغلوب شد و از دور رقابتها كنار رفت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۳۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید

میکس ریکرو ایران شکست خورد.

طرفداری | تیم میکس ریکرو ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان باز ماند.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه 6 بر 2 مقابل تیم هلند به پیروزی رسید و در یک‌هشتم نهایی با نتیجه 5 بر یک از سد فرانسه، تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه 5 بر 4 مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع 4 تیم برتر مسابقات بازماند‌.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • نگاهی به دومین بازی ذوب‌آهن در جام حذفی؛ دوئل انتقامی
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه