Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، بلوک ۴۵.۳۱ درصدی شرکت نورد و لوله اهواز شامل یک میلیارد و ۷۰۶ میلیون و ۳۸۰ هزار و ۱۳۵ سهم توسط سازمان خصوصی سازی در روز ششم اسفندماه امسال از طریق مزایده واگذار می‌شود.
 
بر اساس این گزارش، این بلوک فولادی به قیمت پایه هر سهم ۷۵۰ ریال و ارزش کل پایه یک هزار و ۲۷۹ میلیارد و ۷۸۵ میلیون و ۱۰۱ هزار ریال واگذار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
همچنین سپرده شرکت در مزایده واگذاری این شرکت ۳۸ میلیارد و ۳۹۳ میلیون و ۵۵۳ هزار ریال تعیین شده است که خریدار باید ۲۵ درصد مبلغ پیشنهادی خود را به‌صورت نقد و بقیه را به صورت قسطی در مدت ۴ سال پرداخت کند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ۷۵۰ هزار بشکه نفت با تفکیک‌گر‌های سیار در نفت و گاز گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، غلامرضا کمالی گفت: پارسال ۹۷ مخزن تحت فشار درون‌واحدی و سرچاهی، ۷۹ دستگاه تجهیزات فرآیندی شامل ۲۲ دستگاه ذخیره، خشک‌کننده و مولد هوا، ۳۶ دستگاه الکتروموتور، ترانسفورمر و رله حفاظتی، ۱۶ تلمبه نفت، آب صنعتی و آب زائد تزریقی، سه دستگاه دیزل ژنراتور آتش‌نشانی و دو دستگاه توربین گازی تعمیر اساسی شد. وی با بیان اینکه پارسال همچنین ۲۴۵ مورد تعمیر، ایمن‌سازی و توپکرانی خطوط لوله نفت و گاز و بیش از ۲ هزار مورد تعمیر، تعویض، تنظیم و نصب شیرآلات فرآیندی در تأسیسات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران انجام شده است، افزود: در بعضی از این تأسیسات همچنین الکترونیکی کردن تجهیزات ثبت‌کننده و کنترلی نیز انجام شد.  مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران با اشاره به انجام ۲۹۱ مورد نصب یا تعویض صفحه کاهنده خطوط لوله نفت و گاز (صفحاتی که حرکت سیال در خطوط لوله را تسهیل می‌کنند) و ۱۸۲ رفع نشتی و پاکسازی محیط در تأسیسات گفت: انجام این عملیات‌ها در طولانی‌ترین و وسیع‌ترین مخازن هیدروکربوری از جنوب تا غرب کشور نشان از روحیه جهادی کارکنان این شرکت دارد.  

دیگر خبرها

  • پایداری آب مصرفی ۴۵ روستا با عملیات جهادی صنعت نفت
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران
  • حذف نام ایران از پسوند رسمی باشگاه استقلال
  • جاده گچساران به زیدون برای انتقال لوله آب فردا بسته می‌شود
  • پیشتازی بانک ملی در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید
  • افزایش ۲۳ درصدی تخصیص اعتبار طرح‌های آبرسانی مازندران
  • برقراری ۳.۵ میلیون تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱
  • برداشت ۷۵۰ هزار بشکه نفت با تفکیک‌گر‌های سیار در نفت و گاز گچساران