Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان‌رضوی گفت: ۲۸۰۰ تن میوه شامل ۷۵۰ تن سیب و ۱۰۵۰ تن پرتقال تاکنون در سردخانه‌های استان خراسان‌رضوی برای تأمین نیاز مردم در عید نوروز ذخیره‌سازی شده است. ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ استانها خراسان رضوی نظرات

علی رسولیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: مشکل گوشت مرغ که سابق بر این در بازار وجود داشت با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده برای نیاز شب عید دیگر وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که هم‌اکنون انجام شده 7 میلیون و 400 هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان صورت گرفته و از این نظر هیچ کمبودی وجود نداشته و مایحتاج مردم با قیمت مناسب در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان‌‌رضوی تأکید کرد: سهیمه استان خراسان‌رضوی برای تأمین میوه شب عید نیز 1500 تن سیب و 3000 تن پرتقال بوده که در حدود 750 تن سیب و 2050 تن پرتقال خریداری شده  از طریق تعاون روستایی در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی شده است.

رسولیان ادامه داد: کمیته‌های مربوط به تنظیم بازار در خراسان‌رضوی با کمک سازمان‌های مربوط از جمله صنعت، معدن و تجارت و نهادهایی مانند اتاق اصناف هم اکنون فعالیت خود را به صورت گسترده در بازار آغاز کرده و به تخلفات واحدهای صنفی و همچنین شکایات مردم رسیدگی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای تأمین کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت مناسب نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در شهر مشهد مقدس برگزار شده تا تولیدکنندگان به صورت عرضه مستقیم بتوانند با مصرف‌کنندگان ارتباط داشته باشند و علاوه بر این امکان نظارت بر فروش کالاها نیز افزایش یابد.

انتهای پیام/ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سامانه بارشی از دیروز در مناطق مختلف خراسان رضوی فعال و موجب ایجاد رواناب و سیلاب در بضی محور‌ها شد.

هم اکنون حوزه شهرستان‌ها و مناطق سبزوار، کوهسرخ، زاوه، مشهد، نیشابور، قوچان، سرولایت، باخرز، خواف و تربت جام شاهد بارش باران است.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، این بارش‌ها در مناطق مختلف خراسان رضوی  تا عصر امروز ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • ذخیره سازی پنج میلیون متر مکعبی رواناب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی
  • پنج میلیون مترمکعب روان‌آب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی ذخیره شد
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • ورود بیش از ۵ میلیون مترمکعب روان آب به سد‌های خراسان جنوبی
  • سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی