Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@04:07:04 GMT

میخ پنج سانتی از قلب کودکی خردسال در دزفول خارج شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۴۳۶۹۹

میخ پنج سانتی از قلب کودکی خردسال در دزفول خارج شد

دزفول - ایرنا - تیم جراحی قلب بیمارستان بزرگ دزفول در یک عمل موفقیت آمیز یک میخ پنج سانتی متری را از قلب کودکی پنج ساله خارج کرد.

رئیس بیمارستان بزرگ دزفول روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت:شامگاه جمعه پسربچه ای پنج ساله که بر اثر فرو رفتن میخ به ناحیه قفسه سینه و قلب وی از شهر شوش به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیدمحسن تبرک پور با اشاره به اینکه میخ پنج سانتی از ناحیه بطن چپ وارد قلب این کودک شده بود گفت:تیم جراحی قلب این بیمارستان به سرپرستی دکتر سبحانیان جراح قلب همچنین بیهوشی قلب،پزشک متخصص داخلی قلب و کمک جراح در یک عمل جراحی 2 ساعته اقدام به بازکردن قفسه سینه و خارج کردن میخ از قلب این کودک خردسال شدند .
وی افزود:پس از خروج میخ ،عملیات ترمیم قلب نیز با موفقیت انجام شد و هم اکنون بیمار در بخش قلب بیمارستان بزرگ دزفول بستری می باشد.
تبرک پور اضافه کرد:از یکساعت پیش کودک حادثه دیده کاملا هوشیار بوده و وضعیت عمومی بسیار خوبی دارد.
ماهانه بطور متوسط 20 عمل جراحی قلب در بیمارستان بزرگ دزفول انجام می شود.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سقف پیاده رو در دزفول یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت

رضا معمارزاده رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت:گزارشی مبنی بر ریزش سقف پیاده رویی در خیابان طالقانی دزفول به مرکز ارتباطات اورژانس این شهرستان دریافت و یک تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه حادثه دیدگان توسط عوامل اورژانس به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شدند، افزود: متاسفانه کودک پنج ماهه به رغم تلاش تیم پزشکی در اورژانس و اتاق عمل بیمارستان بزرگ دزفول فوت شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دزفول حال ۲ مصدوم دیگر را مطلوب گزارش کرد و گفت: بانوی ۱۷ ساله از بیمارستان ترخیص شد و مصدوم دیگر هم اکنون در بخش مغز و اعصاب بستری است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مرگ تلخ کودک پنج ماهه بر اثر ریزش سقف پیاده‌رو
  • سقف پیاده‌رویی در دزفول فروریخت؛ کودک ۵ ماهه جان باخت
  • مرگ کودک ۵ ماهه در حادثه ریزش سقف پیاده‌رو در دزفول
  • ریزش سقف پیاده رو در دزفول یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • یک کشته و ۲ مصدوم در پی ریزش پیاده‌رو در دزفول
  • جان باختن کودک پنج ماهه بر اثر ریزش سقف پیاده رو در دزفول
  • جان باختن کودک پنج ماهه بر اثر سقف پیاده رو در دزفول
  • توده چهار کیلوگرمی از شکم بیمار شوشی خارج شد
  • توده‌ چهار کیلوگرمی از شکم بیمار شوشی خارج شد
  • کودکی که پدر و مادرش جلوی چشمانش توسط صهیونیست‌ها شهید شدند + فیلم