Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران ناز»
2024-04-23@17:02:54 GMT

جدیدترین مدلهای کفش مردانه مد سال 97 (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۴۳۷۳۵

جدیدترین مدلهای کفش مردانه مد سال 97 (عکس)

جدیدترین مدلهای کفش مردانه مد سال 97 (عکس)

 

اگر میخواهید در آغاز سال جدید شیک پوش باشید با ما در این مطلب از ایران ناز همراه باشید تا با جدیدترین مدلهای کفش های چرم مردانه برای سال جدید آشنا شوید

 

در این مطلب از ایران ناز نمونه هايي از مدل کفش هاي چرم مردانه برندهای معروف که برای بهار امسال طراحی شده اند را در ادامه مشاهده کنيد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مد امسال آشنا شوید

 

کفش چرم مردانه براي آقايان هميشه جذاب بوده و مورد پسند اکثر آن هاست؛ از طرفي با توجه به اينکه مردان به راحتي کفش اهميت بيشتري نسبت به خانم ها مي دهند، اين مدل کفش رضايت آن ها را تا حد بسيار بالايي برآورده مي کند. براي فصل بهار، توليد کنندگان کفش چرم مردانه مدل هاي مجلسي و کلاسيک ايده آلي را به بازار ارائه مي دهند.

 

 

درست است که قيمت کفش چرم نسيت به باقي جنس ها بالاتر است اما اين تفاوت قيمت بهايي است که براي سلامتي و راحتي پاهاي خود مي پردازيد و قطعاً ارزشش را دارد.کفش چرم مردانه

 

سايز واقعي کفشتان را خريداري کنيد

 

گاهي قالب کفش ها براي توليد کنندگان مختلف متفاوت است، مثلاً شايد در کفشي با سايز 42 کاملاً احساس راحتي کنيد اما در کفشي ديگر سايز پاي شما 41 باشد! کفش را بپوشيد تا از سايز درست مطلع شويد، خريد اينترنتي از برندي که تا به حال از آن خريد نکرده ايد ممکن است اين مشکل را برايتان ايجاد کند.

 

مدل پاي افراد از هم متفاوت است، برخي پاها پنجه دار و عريض است و برخي ديگر کشيده و لاغر؛ پس قالب کفش مناسب پايتان را بخريد. کفش هاي باريک و نوک تيز براي پاهاي پنجه اي توصيه نمي شود.

 

کفش با کيفيت داراي پوشش راحتي است که به محض پوشيدن کفش و تماس کفِ پا با آن، احساسش خواهيد کرد. داخل کفش را بررسي کنيد و جنس کفي را از فروشنده بپرسيد. البته کفش چرم مردانه از برندهاي معتبر داراي شناسنامه محصول است و تمامي موارد در آن درج شده است.

 

 

براي هواي ناب بهاري مي توان کفش کالج يا نيم بوت را به پا کرد. با توجه به استايل و نوع پوشش خود کفشتان را انتخاب کنيد. کفش هاي مجلسي مردانه داراي تنوع بالايي بوده اما خُب کاربري آن ها تنها براي مهماني و مراسم ها است. بنابراين اگر دنبال کفشي هستيد که براي استفاده روزمره باشد، مدل مناسب آن را انتخاب کنيد.

 

سعي کنيد کفشتان را با کمربند خود ست کنيد. شايد اين مورد خيلي مهم به نظر نرسد اما اين ست کامل کننده خوش تيپي شما خواهد بود.

 

رنگ کفش شما بايد با توجه به ساير پوشاکتان انتخاب شود. البته اگر به دنبال خريد کفشي هستيد که با همه نوع لباس و استايل قابل ست شده باشد، رنگ مشکي انتخاب درستي است و با هر نوع رنگ قابل ست شدن است.

 

 

اگر مراسم مهمي مانند جشن عروسي يا مهماني خاصي را در عيد نورز 97 پيش رو داريد، مدل هاي بالا ايده آل خواهد بود.

 

کفش چرم درست مانند يک ساعت گران قيمت يا حتي يک خودروي لوکس، يکي از اموال با ارزشي است که نه تنها بايد روي آن سرمايه گذاري کرد بلکه لازم است درست مانند يک سرمايه ارزشمند از آن محافظت کنيد و عمر اين سرمايه ارزشمند را افزايش دهيد.

 

 

اگرچه به نظر نمي رسد ارزش يک جفت کفش چرم زنانه يا مردانه طي سال ها افزايش پيدا کند، اما اگر از اين کفش ها خوب نگهداري شود، مي تواند براي طولاني مدت مورد استفاده قرار گرفته و شما را از خريد کفش هاي متعدد بي نياز کند. اين مهمترين ويژگي کفش هاي چرم و البته دليل اصلي بهاي بيشتري است که براي خريد کفش چرم مي پردازيد

 

 

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۳۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار حواله‌ای چند شد؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، در معاملات امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۸۹۶ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۹۷۶ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۷۳۶ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۶۲۸ تومان رسیده است.

موج هیجانی قیمت دلار فروکش کرد | احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ در بازار

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۵۲ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۵۷ تومان است.

کد خبر 846555 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی یورو مرکز مبادله ارز و طلا دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • صعود نوشاد عالمیان و ندا شهسواری در جدیدترین رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • عکس| جدیدترین تصویر از سیدمحمد موسوی به همراه 3 فرزندش
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار حواله‌ای چند شد؟
  • عکس| جدیدترین تصویر از آلن دلون/تغییر چهره عجیب آقای بازیگر در 88 سالگی
  • عکس| جدیدترین تصویر از داوران محفل
  • ۱۰ دلیل برای اینکه جدیدترین مدل آیفون را نخریم!
  • جهش قیمتی برخی مدلهای تلفن همراه با وجود تخصیص ارز نیمایی
  • جدیدترین جزئیات از ساخت نیروگاه‌های برق‌ هسته‌ای ایران
  • جدیدترین جزئیات درباره تعطیلی پنجشنبه ها | بانک ها مستثنی شدند | تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند؟ + فیلم
  • کدام کشور‌ها مردان طاس بیشتری دارند؟