Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- هر روز اخبار زيادي درباره ستاره هاي دنياي فوتبال به گوش مي رسد. خبرهايي که تا لحظه آخر نمي توان آنها را تاييد يا تکذيب کرد!
به گزارش سرويس ورزشي آريا، بر اساس گزارشات منتشر شده از برنابئو, نيمار که همين تابستان قبل با شکستن رکورد ارقام نقل و انتقالات جهان، بارسلونا را به مقصد پاري سن ژرمن ترک کرد، قصد دارد در سال 2019 پيراهن رئال مادريد را بر تن کند، اين در حالي است که بحث نقل مکان او به برنابئو دائما مطرح مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش موندو ديپورتيوو، نيمار قراردادش را با پاري سن ژرمن تمديد خواهد کرد و اين ادعايي  است که ناصرالخليفي رئيس باشگاه پاري سن ژرمن هم آن را تاييد مي کند. در يک مصاحبه جديد از ناصر الخليفي  درباره نيمار پرسيده شد که او پاسخ داد:" من مي توانم به شما بگويم که نيمار صد در صد فصل آينده هم در پاري سن ژرمن است."
نيمار انتظار دارد بعد از انتقالش به فرانسه با شکستن رکورد ارقام نقل و انتقالات جهان و درخشش در جام جهاني روسيه بتواند دوباره در يکي از بهترين تيم هاي لاليگا و البته اين بار رئال مادريد بازي کند. در حالي که در سال 2019 رونالدو 35 و مسي 32 ساله و نيمار 27 ساله خواهد شد, ستاره برزيلي مي تواند در همين سال از دو ستاره ديگر سبقت گرفته و بهترين بازيکن جهان شود. پدر نيمار فکر مي کند کيفيت نه چندان بالاي ليگ يک به ستاره برزيلي کمک مي کند تا با حد اکثر امادگي در جام جهاني روسيه حاضر شود.

گفته مي شود مائو ايکاردي به کمک مديران برنامه هايش در حال تلاش است تا فصل آينده با پيراهن منچستر يونايتد به ميدان برود. بر اساس گزارشات منتشر شده، نمايندگان مائورو ايکاردي ستاره آرژانتيني باشگاه اينترميلان تلاش مي کنند, موکلشان را به منچستر يونايتد ببرند. گفته مي شود مينو رايولا که مدير برنامه هاي ايکاردي نيست هم تلاش مي کند به منظور کمک به منچستر يونايتد, راهِ ورودِ ستاره آرژانتيني را به اولدترافورد تسهيل کند. گزارش ها همچنين از تلاش هاي رايولا در کنار واندا نارا همسر ايکاردي براي حضور ستاره آرژانتيني در مننچستر يونايتد خبر مي دهند.
بر اساس مطلب چاپ شده در کوريره دلو اسپورت، علاوه بر منچستر يونايتد باشگاه هاي ديگري هم ايکاردي را مي خواهند. ايکاردي اعلام کرده که در صورت قرار نگرفتن اينترميلان در بين سه تيم بالاي جدول ليگ ليگ سري آ؛ اين تيم را ترک خواهد کرد.

در حالي که لاپيزيگ در رده دوم جدول بوندسليگا حضور دارد, تيمو ورنر مي گويد قهرماني با هر باشگاهي براي او دلپذير و رضايت بخش است. تيمو ورنر مهاجم آلماني باشگاه لايپزيگ با درخشش خود توجه سه باشگاه مهم ليگ برتري را به خود جلب کرده است. اين در حالي است که علاوه بر منچستر يونايتد و چلسي و ليورپول, سه باشگاه برتر اسپانيا يعني بارسلونا و رئال مادريد و اتلتيکو مادريد هم اين بازيکن را مي خواهند. تيمو ورنر در فصل جاري مسابقات بوندسليگا عالي ظاهر شده و در 28 مسابقه 14 بار گلزني کرده است، اين بازيکن بيست ساله که قراردادش با لاپيزيگ در سال 2020 تمام خواهد شد, تمام گزينه هاي پيش رويش را براي انتخاب بهترين بررسي خواهد کرد.
تيمو ورنر که انتظار دارد در رقابت هاي جام جهاني حضور پيدا کند, مي تواند با استفاده از فرصت جام جهاني آينده خود را تغيير دهد. ليورپول از بيشترين شانس ممکن براي جذب ورنر برخوردار است. اما با وجود تمايل باشگاه هاي مختلف از گوشه و کنار دنيا به جذب بازيکن آلماني نمي توان با قاطعيت از آينده او حرف زد. رالف رانگنيک مدير باشگاه لاپيزيک اعلام کرده که نمي خواهد يکي از سرمايه هاي با ارزش خود را از دست بدهد. مدير باشگاه آلماني در اين باره مي گويد:" ما نمي خواهيم ورنر را از دست بدهيم و براي تمديد قرارداد، به طور جدي در حال مذاکره با مدير برنامه هاي او هستيم."
اين در حالي است که ورنر اخيرا علاقه اش را به ليگ برتر و فوتبال انگلستان نشان داده و گفت مي خواهد در ليگ برتر توپ بزند. در مصاحبه اي که بازيکن آلماني در ماه اکتبر داشت از او پرسيده شد که آيا مي خواهد در ليگ برتر مشغول شود، که او پاسخ داد:" حتما همين طور است، من مي خواهم اعلام کنم که تمايلي به حضور در فرانسه و يا آلمان ندارم." ورنر افزود:"هر بازيکني دوست دارد جام به دست بياورد و من هم استثنا نيستم. در حال حاضر مشخص نيست که لاپيزيگ بتواند قهرمان بوندسليگا شود يا نه اما من فکر مي کنم وضعيت تيم ما در فصل جاري رقابت هاي بوندسليگا خوب است. اما قهرماني در بوندسليگا به تلاش زيادي نيازي دارد و اگر من با لاپيزيگ قهرمان بوندسليگا شوم؛ عالي است. اما اگر با تيم ديگري در ليگ ديگري قهرمان شود آن هم براي من رضايت بخش است."

با جدي تر شدن بحث نقل مکان پل پوگبا به رئال مادريد, آينده ستاره فرانسوي در الدترافورد در هاله اي از ابهام قرار گرفته است. باشگاه رئال مادريد قصد دارد در پايان فصل جاري دست به تحولات عمده اي در ترکيب تيمي خود بزند و با اختلافات اخير پوگبا و ژوزه مورينيو, به نظر مي رسد پوگبا به زودي راهش را از تيم يونايتدي جدا کند. به گزارش ديلي ميل، پل پوگبا با وجود عدم رضايت از نقش فعلي اش در ترکيب تيم يونايتدي از حضور در الدترافورد راضي است و نقل مکان او به رئال مادريد دو شرط  دارد.
 اول اين که تيم مادريدي بايد با درخواست مالي هنگفت او موافقت کند. پل پوگبا در حال حاضر با دريافت 250 هزار پوند در هفته, از نظر دستمزد دريافتي دومين بازيکن منچستر يونايتد است.

وقتي پوگبا در يووه بازي مي کرد منچستر يونايتد عزمش را جزم کرده بود که رئال مادريد را در جذب ستاره فرانسوي ناکام بگذارد و موفق شد و رقابت تيم انگليسي و تيم مادريدي براي جذب پوگبا، ممکن است مانعي بر سر راه حضور ستاره فرانسوي در برنابئو باشد، ديلي ميل اضافه مي کند منچستر يونايتد براي فروش پوگبا 100 ميليون يورو مي خواهد. البته شياطين سرخ در دومين فصل حضور پوگبا در ترکيب تيمشان دوست ندارند به اين زودي ها او را از دست بدهند. پل پوگبا اگرچه در حال حاضر عملکرد چندان قابل قبولي ندارد, اما به هر حال يک سرمايه مهم اقتصادي براي باشگاه يونايتدي است. شرکت بزرگ آديداس يکي از اسپانسرهاي پل پوگبا است و آديداس در قانع کردن پوگبا به حضور دوباره در الدترافورد بسيار موثر بوده است.
مورينيو در يک مصاحبه جديد تاکيد کرده که تمام شايعات درباره اختلافش با پوگبا دروغ است. سرمربي پرتغالي اعلام کرده:" من بدون هيچ مشکلي به نفع پوگبا حرف مي زنم. او قبول دارد که در چند بازي اخير تيمش خوب نبوده و اين تمام ماجراست." مورينيو افزود:" اين دروغ است که من و پوگبا رابطه خوبي نداريم و اين يک دروغ بزرگ است که ما با هم صحبت نمي کنيم و اين هم دروغ است که من از عملکرد او در منچستر ناراضي هستم."
سرمربي منچستر يونايتد افزود:" تيم پوگبا را در بهترين شرايطش مي خواهد و وقتي او در تيم نيست منچستر شرايط مناسبي ندارد. اگر بخواهيم صادق باشيم بايد بگوييم که پوگبا در چند بازي اخير خوب نبود و اين موضوعي است که همه ما مي دانيم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۳۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم بزرگ باید در اروپا بازی کند، کاش برسیم! ‏

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز در استمفوردبریج درخشان ظاهر ‏شد و حریفش وستهمم را با نتیجه 5-0 در هم کوبید. آبی‌ها با دو ‏گل نیکلاس جکسون و تک‌گل‌های نونی مادوئه‌که، گالاگر و کول پالمر ‏به پیروزی رسیدند. ‏

یکی از گلهای جکسون در این بازی با از خود گذشتگی مادوئه‌که به ‏ثمر رسید که خودش در موقعیت گلزنی قرار داشت ولی توپ را به او ‏سپرد. ‏

این ستاره چلسی با اشاره به اینکه تیمش در دو بازی اخیر مقابل ‏تاتنهام و وستهم دو کلین‌شیت ثبت کرده و 7 گل زده گفت چلسی ‏همه سعی‌اش را می‌کند که به اروپا برسد. او گفت اگر چلسی فصل ‏آینده در اروپا حضور نداشته باشد باعث افسوس است. ‏

مادوئه‌که در پایان بازی گفت:" ما از اول به خودمان و به این تیم باور ‏داشتیم ولی به دلایل مختلف تیم نمی‌توانست آنطور که باید نتیجه ‏بگیرد. تازه موتورمان روشن شده و داریم عالی کار می‌کنیم. ما هیچ ‏خودخواهی نداریم و مثل یک تیم متحد بازی می‌کنیم. دو بازی اخیر ‏این را نشان داد. دو کلین‌شیت و هفت گل. این به خاطر کل باشگاه ‏است". ‏

ستاره چلسی در ادامه گفت:" وقتی در یکی از بزرگترین باشگاه‌های ‏دنیا بازی می‌کنید باید در اروپا باشید. این فصل برای ما ناامیدکننده ‏طی شد ولی فصل بعد باید هر طور شده به اروپا برسیم. واقعا باعث ‏افسوس است. با اینحال من نمی‌گویم ناامید هستیم. در چند بازی ‏باقی مانده همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا رتبه‌مان را در جدول کاهش ‏بدهیم". ‏

دیگر خبرها

  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • نیمار برای رفتن پیش مسی، ام باپه را مصدوم کرد! (فان) / فیلم
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • تیم بزرگ باید در اروپا بازی کند، کاش برسیم! ‏
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده