Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسا بدون دمبله هم در مسیر پیروزی قرار دارد و اگر این روند تا ال کلاسیکو نیز ادامه یابد، شاید والورده حاضر نشود به ترکیب تیم برنده دست بزند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عثمان دمبله ، گران ترین بازیکن تاریخ بارسلونا سخت در تلاش است تا بتواند پیش از پایان سال به میادین بازگردد.

دمبله تابستان امسال و پس از جار و جنجال های بسیار توانست رضایت مسئولان دورتموند برای جدایی را بگیرد و با ۱۰۵ میلیون یورو که می تواند تا ۱۴۵ میلیون نیز افزایش یابد، به بارسلونا پیوست اما خیلی زود دچار مصدومیت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۶ سپتامبر و در بازی مقابل ختافه بود که دمبله به شدت مصدوم شد و سپس در فنلاند مورد جراحی قرار گرفت. طبق نظر پزشکان او تا پایان امسال نمی تواند به میادین بازگردد ولی منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا ادعا می کنند که روند بهبودی این ستاره جوان به قدری خوب پیش می رود که حتی ممکت است او به آخرین بازی سال که ال کلاسیکو است، برسد.

۲۳ دسامبر، بارسا در برنابئو میهمان رئال است و این بازی، آخرین بازی دو تیم در سال ۲۰۱۷ محسوب می شود. بارسلونا بسیار امیدوار است که بتواند از دمبله در این بازی حساس استفاده کند هرچند که نظر نهایی را تیم پزشکی بارسا خواهد داد و سپس باید دید والورده حاضر به ریسک روی این بازیکن آینده دار خواهد شد یا خیر.

بارسا بدون دمبله هم در مسیر پیروزی قرار دارد و اگر این روند تا ال کلاسیکو نیز ادامه یابد، شاید والورده حاضر نشود به ترکیب تیم برنده دست بزند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۴۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرشاد احمد زاده در جریان دیدار روز گذشته سپاهان مقابل ملوان آسیب دید و نتوانست به بازی ادامه بدهد. بعد از خروج وی از زمین شایعه غیبت وی در بازی با پرسپولیس مطرح شد اما طبق پیگیری های خبرنگار آنا مصدومیت این بازیکن کشیدگی کشاله ران است که چندان جدی نیست و این بازیکن برای بازی با پرسپولیس مشکلی ندارد. تیم فوتبال سپاهان روز جمعه در اهواز باید به مصاف استقلال ملاثانی برود که احمدزاده به احتمال فراوان در آن مسابقه غایب است اما برای دیدار با پرسپولیس آماده خواهد شد.

همچنین رضا اسدی دیگر مصدوم تیم فوتبال سپاهان است که او هم دچار کشیدگی همسترینگ شده و نیاز به یک هفته تا 10 روز استراحت دارد. وضعیت این بازیکن برای بازی با پرسپولیس هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • الکلاسیکو؛ زمانی برای ریکاوری ژاوی با شکست آنچلوتی