Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

رئیس هیات اجرایی کنفرانس هفدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل‌ونقل و ترافیک از آغاز به کار این کنفرانس از فردا یکشنبه با حضور شهردار تهران، وزیر راه و شهرسازی؛ مدیران شهری کلان شهرها و مدیران حمل و نقلی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، رامیز قلی‌نژاد با اعلام این خبر گفت: کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک که امسال هفدهمین دوره آن برگزار می شود، بزرگترین رویداد علمی بین المللی حمل و نقلی کشور است که در دوره جاری نیز اول آذر ماه تا پایان دی‌ماه سال جاری، 960 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات اجرایی کنفرانس تصریح کرد: از مجموع مقالات دریافتی، ١٩ مقاله بین المللی بود که از کشورهای آمریکا و پرتغال (12 مقاله) و کشورهای ترکیه، روسیه، اسپانیا، هند، باهاما، آرژانتین و آروبا (هلند) هرکدام یک مقاله ارسال شده است.

وی با اشاره به محورهای مورد استقبال در هفدهمین کنفرانس افزود: بیشترین تعداد مقالات در محورهای «ایمنی ترافیک»، «حمل و نقل همگانی» و «برنامه ریزی حمل‌ونقل و شهرسازی» به ترتیب با 180، 112 و 109 مقاله، ثبت و ارسال شده است.

قلی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود، یادآور شد: محورهای «قوانین و مقررات و مدیریت یکپارچه ترافیک»، «طراحی هندسی معابر» و «آموزش ترافیک» به ترتیب با 34، 37 و 38 مقاله دریافتی، سه محور کم استقبال در هفدهمین کنفرانس بوده است و در محورهای «سیستم‌های هوشمند حمل و نقل»، 101 مقاله؛ «مدیریت سیستم‌های حمل‌ و نقل و ترافیک»، 92 مقاله؛ «حمل‌و‌نقل و توسعه پایدار»  89 مقاله؛ «مهندسی ترافیک» ، 71 مقاله؛«اقتصاد حمل‌و‌نقل»، 54 مقاله و «حمل و نقل غیرموتوری»، 43 مقاله ثبت وارسال شده است.

به گفت وی، بخشی از مقالات برگزیده، در روزهای برگزاری کنفرانس به صورت سخنرانی ارائه می‌شود و تعدادی از آثار منتخب نیز به صورت پوستر در معرض دید شرکت کنندگان در کنفرانس قرار می گیرد.

هفدهیمن کنفرانس بین المللی مهندسی حمل‌ونقل و ترافیک، روزهای 29 و 30 بهمن‌ماه سال جاری با حضور اندیشمندان حوزه حمل و نقل و ترافیک از کشورهای ایران، آلمان، اتریش، پرتغال، آمریکا، استرالیا، بلژیک، انگلستان و پاکستان در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۴۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه پرمخاطب و ترافیک تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بر اساس توافق وزارت صمت و شهرداری تهران، قرار است نمایشگاه‌های پرمخاطب به شهر نمایشگاهی شهر آفتاب منتقل شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران
  • برگزاری نمایشگاه پرمخاطب و ترافیک تهران
  • ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان
  • بیست و هشتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • برگزاری نمایشگاه‌ها عامل مهم رونق اقتصاد است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت استفاده از فناوری‌های مدرن حرکت کرد
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی