Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اقدام ضربتی شهرداری پارس آباد بالاخره مطالبه چندین ساله برچیدن دکه های غیرمجاز در سطح شهر پارس آباد رنگ واقعیت به خود گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، با اقدام ضربتی شهرداری پارس آباد بالاخره مطالبه چندین ساله برچیدن دکه های غیرمجاز در سطح شهر پارس آباد از دیشب رنگ واقعیت به خود گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی شهرداری پارس آباد اعلام کرد: در سالهای گذشته دکه ها بدون توجه به ساز و کار قانونی و مناسب و بصورت فله ای در سطح شهر پارس آباد افزایش چشمگیری داشته اند که در برخی مکانها بدون توجه به جانمائی اصولی مزاحمت در عبور و مرور شهروندان نیز به وجود آورده است.

این روابط عمومی ادامه داد: عملیات جمع آوری همه دکه های فاقد مجوز طی روز گذشته از سطح شهر آغاز شده است و اعطای مجوز جدید دکه تنها با شرائط خاص و توجه به زیبایی و نماسازی آن صورت خواهد پذیرفت و از دکه های پیش ساخته متحدالشکل استفاده خواهد شد.

بنا براعلام روابط عمومی شهرداری پارس آباد، شهرداری پارس آباد مغان ضمن قدردانی از حمایت قاطع و پشتیبانی بسیار مناسب دادستانی از شهرداری برای تامین رفاه و آسایش شهروندان با اعمال قانون از تمام دکه داران سطح شهر خواست هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف و معاوضه دکه های خود با دکه های معرفی شده از سوی شهرداری اقدام کنند.

وجود این دکه ها فارغ از ایجاد سد معبر، نمایی زشت به سطح شهر پارس آباد داده بود که با ساماندهی این دکه ها مبلمان و چهره پارس آباد مغان یک نفس تازه ای خواهد کشید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ امید کاویار افزود: همچنین یک مورد دیوارکشی در اراضی روستای بیاج این شهرستان به طور کامل تخریب شد.

او تأکید کرد: مالکان این دو بنا بدون اخذ مجوز از مدیریت امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کرده بودند که بلافاصله، تخریب و به حالت اولیه بازگردانده شدند.

دادستان اسدآباد تصریح کرد: این اقدام به منظور تأمین امنیت غذایی، جلوگیری و مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در قالب قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها تخریب شدند.

کاویار گفت: شهروندان باید پیش از خرید هر گونه باغ به ویژه باغ‌هایی با ساخت جدید، مجوز تغییر کاربری را از فروشنده درخواست کنند.

دیگر خبرها

  • تحقق مطالبه کارگران شرکت کاغذپارس با حذف پیمانکار و افزایش مدت قرارداد کار
  • واحدهای صنفی فاقد شناسه یکتا در دریافت خدمات با مشکل روبرو می‌شوند
  • بازگرداندن زن کلاهبردار کلان اقتصادی به کشور
  • تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد
  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • گرداننده فراری چند شرکت هرمی به کشور بازگردانده شد
  • حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت