Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ غلامرضا سالاری با اشاره به اینکه تمام پرونده‌های ورودی به تعزیرات حکومتی یزد رسیدگی شده است گفت: خوشبختانه امسال نسبت به سال قبل با کاهش تخلفات در استان یزد روبرو بودیم.

وی افزود: تا پایان دی ماه امسال، ورودی پرونده‌های تخلفی استان یزد نسبت به مدت مشابه سال قبل نزدیک به ۸۰۰ مورد کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد ادامه داد: در بخش وصولی پرونده‌ها هم خوشبختانه امسال نسبت به سال قبل، با افزایش قابل توجه وصولی مطالبات روبرو بودیم.

سالاری گفت: با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی در سه حوزه فعالیت می‌کند گفت: نخستین وظیفه این سازمان بررسی و رسیدگی به پرونده‌های تخلفات صنفی شامل مغازه‌ها در زمینه گران‌فروشی و عدم درج برچسب قیمت است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد خاطر نشان کرد: رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز و رسیدگی به پرونده‌های بهداشتی و تخلفات دارویی، پزشکی و درمانی از دیگر حوزه‌های فعالیت این نهاد است، که در این زمینه‌ها هم اقدامات لازم صورت گرفته است.

انتهای پیام/

تعداد پرونده‌های تخلفات صنفی در یزد کاهش یافت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی سنسور خودرو در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فریبا منجزی گفت: پرونده قاچاق ۳۰۰ عدد سنسور قاچاق خودرو به ارزش یک میلیارد و ۲۵۲ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی رسیدگی شد

رئیس شعبه ششم تعزیرات حکومتی اهواز افزود: شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای قاچاق، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۲۵۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته منجزی: پس از انجام مراحل قانونی پرونده، جریمه یک میلیارد و ۵۷۲ میلیون ریالی متهم در شعبه وصول و پرونده مختومه شد.

رئیس شعبه ششم تعزیرات حکومتی اهواز افزود: ماموران پلیس فرودگاه اهواز این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • از کار افتادن سنسور قاچاقی خودرو
  • جریمه قاچاقچی سنسور خودرو در اهواز