Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ نجفی رئیس انجمن نمایش هنر‌های نمایشی زنجان با اشاره به اینکه پانزدهمین جلسه از یکشنبه‌های تئاتر زنجان با پخش فیلم نمایش "شکلک" به کارگردانی کیومرث مرادی برگزار می‌شود گفت : این برنامه یکشنبه ٢٩ بهمن ماه در ساعت ١٨ اجرا می‌شود.
نجفی افزود گفت: پلاتو شماره یک انجمن نمایش زنجان محل برگزاری این برنامه بوده و حضور برای علاقه‌مندان به این هنر، آزاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به معرفی عوامل این نمایش گفت: نویسنده این اثر نغمه ثمینی بوده و امیر جعفری، پانته‌آ بهرام، ستاره پسیانی، نوید محمدزاده در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

درونمایه نمایش شکلک از تقابل آدم‌های دو موقعیت مختلف تاریخی در یک خانه قدیمی شکل گرفته است. یک زوج جوان (نرگس و شریف) به دلیل نداشتن توان مالی یک خانه متروکه و قدیمی را برای زندگی انتخاب می‌کنند، نرگس پا به ماه است و شریف دانشجویی که همزمان مسافرکشی هم می‌کند.

این زوج به محض سکونت در خانه بظاهر متروکه با زوج دیگری (حسن و عالیه) روبه‌رو می‌شوند که آن‌ها هم در این خانه سکونت دارند، اما در سال ١٣٣٢ به قتل رسیده‌اند. حسن از نوچه‌های شعبان بی‌مخ (جعفری) و معرکه‌گیر است و عالیه به نوعی معرکه‌گردان. تقابل این دو زوج البته پیامد‌های دیگری هم برای ساکنان این خانه دارد. حسن و همسرش با دیدن نرگس فکر می‌کنند او همان نقره، معشوقه شعبان جعفری است که از خانه آن‌ها گریخته است.

 

انتهای پیام/ع

یکشنبه تئاتر این هفته زنجان میزبان "شکلک"

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد ‌رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روزهای پایانی اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هیات داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌ عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی»، «هر کسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب‌کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس از امیرحسین میرزائی است.

کد خبر 6089905 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • پانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد