Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-03@15:29:18 GMT

فیلمبرداری کمدی «لازانیا» به نیمه رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۴۶۲۵۶

فیلمبرداری کمدی «لازانیا» به نیمه رسید

به گزارش جهان نيوز، فیلمبرداری فیلم سینمایی «لازانیا» به تهیه کنندگی احمداحمدی و کارگردانی حسین قناعت به نیمه رسید. «لازانیا» یک کمدی پربازیگر است و جواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی، بهنوش بختیاری، نفیسه روشن، رضا ناجی، یوسف صیادی، اصغر سمسارزاده، ساعد هدایتی، رضا رویگری، عباس محبوب، محمد شیری، علی کاظمی، رضا ریاحی، اردشیر کاظمی، مهدی حدادی و یوسف تیموری از جمله بازیگران آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین پارسیا شکوری، امیرعلی صالح ، امیرعلی محمودی، رادین صانعی، نعیم شیخ محبوبی و پارسا نژاد آذر بازیگران کودک این فیلم سینمایی هستند.

«لازانیا» برای اکران سال 97 سینماها آماده می شود.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از:

نویسندگان فیلمنامه: حسین قناعت و احمد احمدی، کارگردان: حسین قناعت، طراح گریم: عبدالله اسکندری، تدوین: محمدتوکلی، مدیر فیلمبرداری: امیر معقولی، طراح صحنه و لباس: سحر شهامت، مدیر صدابرداری: میثم یاردیلو، دستیار و برنامه ریز: مهدی مطلبی و امید راد، دستیار دوم کارگردان: سپینود وفامنش، منشی صحنه: مهتاب شهرابی، مجری گریم: مانی اسکندری و سارا اسکندری، دستیار اول فیلمبردار: حسن امیرزاده، عکاس: اردلان آذرمی، گروه فیلمبرداری: سیامک کوثر مدار، مهدی مرادی و احسان کاظم خانی، دستیاران صدابردار: سهراب ثمرقندی و علیرضا ثمرقندی، دستیار لباس: ریحانه نعمت الهی، دستیاران صحنه: علیرضا شهسواری و شاهرخ تدین، مدیر تدارکات: حامد زاهدی، گروه تدارکات: محسن زارع و بابک اقایاری، مسئولان هنروران: معصومه قجر و شاهین احمدی، سینه موبیل: شهرام رضایی، حمل و نقل: علی حیدری قمصری، مصطفی وهابی اصل ، مصطفی تیموری، مجید رضایی و مجید فراهانی، مدیر تولید : هاشم علی اکبری، تهیه کننده: احمد احمدی.

منبع:تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم تراکتور در حالی مقابل استقلال به نتیجه تساوی رسید که قضاوت پیام حیدری مورد اعتراض هر دو تیم قرار داشت.

رضا کرمانشاهی مدیر تیم تراکتور در گفت‌وگویی که با خبرنگار ما داشت، پیرامون این بازی گفت: در ابتدا دوست دارم از هواداران تیممان تشکر کنم که حمایت کاملی از تیم ما داشتند و مثل همیشه به تیم خودشان لطف کردند. بازیکنان هم تمام تلاش خود را کردند و جا دارد به آنها خسته نباشید بگویم.

مدیر اجرایی قرمزها در مورد عملکرد تیم داوری اظهار داشت: به نظر من آقای پیام حیدری و کمک‌هایش در طول بازی تمام تلاش خود را کردند و کمک داوران هم حضور کاملی در صحنه‌ها داشتند و دوندگی آنها قابل ستایش است. من دوست ندارم در مورد داوری چندان صحبتی انجام بدهد.

کرمانشاهی در پاسخ به این سوال که به‌عنوان کارشناس در مورد صحنه‌های داخل محوطه جریمه چه نظری دارد؟ عنوان کرد: چون گفتید کارشناس فقط نظر کارشناسی خودم را عرض می‌کنم وگرنه به‌عنوان مدیر تیم دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم. به نظرم در داخل محوطه‌ها هیچ اتفاق قابل ذکر منجر به پنالتی رخ نداد و نه برای ما و نه تیم حریف، نباید پنالتی گرفته می‌شد.

او که چندان تمایلی به صحبت در مورد صحنه‌های مشکوک بازی نداشت، در پاسخ به سوال پیرامون صحنه برخورد شجاع خلیل‌زاده توضیح داد: این را هم فقط برای کارشناسی می‌گویم، در این صحنه بازیکن مهاجم با ضربه ارنج به صورت مدافع (خلیل‌زاده) ضربه زد و چنین برخوردی با ارنج جریمه دیگری غیر از اخراج مستقیم ندارد.

کرمانشاهی در پایان گفت: به‌عنوان یک داور که سال‌ها در سطوح مختلف فوتبال ایران قضاوت کردم می‌دانم که چه فشاری روی داوران وجود دارد اماآن‌طرف قضیه هم مسئله باشگاه‌هاست. دیروز آقای مسعود مرادی هم به درستی گفت که این فشار روی تیم‌ها نیز وجود دارد و به همین دلیل امیدوارم که داوران در چند هفته پایانی و مسابقات جام حذفی بیشترین تمرکز را داشته باشند و بتوانند قضاوت بی‌نقص و عادلانه را انجام بدهند.

دیگر خبرها

  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • محمود گبرلو بازیگر شد
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • عکس| چهره جدید مهران غفوریان در حال رفتن سر صحنه فیلمبرداری
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • رضا شیخی درگذشت