Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@21:30:15 GMT

روزهاي ناخوش نساجي قائمشهردرليگ يک فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۴۶۲۹۷

روزهاي ناخوش نساجي قائمشهردرليگ يک فوتبال

خبرگزاري آريا - ساري-ايرنا- نساجي قائمشهر يکي از 2 نماينده مازني ها دررقابت هاي ليگ دسته اول جام آزادگان که انتظارمي رفت با تغيير در کادر فني و جذب 9 بازيکن جديد در نيم فصل دوم جايگاهش را در بالاي جدول تثبيت کند،با شکست هاي پياپي هفته هاي اخير روزهاي ناخوشي را سپري مي کند.

به گزارش خبرنگارايرنا، ناخوش احوالي نساجي قائمشهر قديمي ترين تيم فوتبالي مازندران و پرطرف دار ترين تيم ليگ يک اين روزها حال هواداران پروپاقرص تيم مازني ها را نيز خراب کرده و بار ديگر زنگ 14 ساله شدن حسرت اين استان براي تيمداري در ليگ برتر را به صدا درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نساجي قائمشهراز 23 بازي ليگ يک با کسب 39 امتيازبا 2 پله سقوط نسبت به نيم فصل اول در رده پنجم اين رقابت ها قرار دارد و از دست دادن امتياز در هفته 24 در برابر اکسين البرز که اين تيم هم اين روزها حال خوشي ندارد، مي تواند به کابوسي براي کادرفني، بازيکنان و هواداران اين تيم تبديل شود.
نساجي دوشنبه 30 بهمن ماه در شهيد وطني قائمشهر ميزان اکسين البرز است که از 23 بازي گذشته در ليگ با 38 امتياز در رده هفتم جدول قرار دارد.
* 6 بازي 3 شکست در نيم فصل دوم
نساجي قائمشهر که نيم فصل دوم را با برد شروع کرده بود ، از 6 بازي در اين مرحله 9 امتياز کسب کرد و به طور کامل تمام بازي هاي خارج از خانه را واگذار کرد تا براي اين تيم در هر بازي 1.5 امتياز به دست آيد که اين نتيجه درنيم فصل اول براي هر بازي 1.8 امتياز است.
اگرچه نتيجه نساجي قائمشهر بر روي کاغذ در زمين فوتبالي تا حدودي قابل قبول باشد، ولي از آنجايي که در ليگ يک صرفا 2 تيم به ليگ برتر صعود مي کنند و اين تيم با اين شکست ها آن هم در نيم فصل دوم 2 پله سقوط کرد، به نوعي بد اقبالي فوتبالي است که کارنامه هر کادرفني را زير سوال مي برد.
کارشناسان فوتبالي در مازندران شرايط فعلي نساجي قائمشهر را مطابق با حساسيت نيم فصل دوم براي تيم هايي که براي صعود بسته شدند را نامناسب مي دانند.
اين کارشناسان معتقدند که نساجي در صورت تمايل به صعود بايد از اين پس به گونه اي در ليگ بازي کند که ضمن برد بازي هاي خانگي در خارج از خانه نيز امتيازي از دست ندهد تا شايد با خوش اقبالي و باخت صدرنشينان براي خودش در رده هاي بالا شانسي براي صعود ايجاد کند.
سرمربي سابق نساجي قائمشهر مي گويد : نساجي با وجود جذب 9 بازيکن جديد و تغيير کادر فني نتيجه خوبي را در نيم فصل دوم کسب نکرد و سقوط 2 پله اي از لحاظ روحي و رواني تيم را دچار مشکل کرد.
حسين مسگر ساروي به خبرنگارايرنا گفت که تيم محبوبش براي ليگ برتري شدن بسته شد و نتايجي که به دست مي آيد ، روزهاي خوشي را نويد نمي دهد و بايد چاره انديشي شود.
وي مهمترين مشکل اين روزهاي نساجي را ناهماهنگي در بين بازيکنان و بازي نکردشان در پست هاي خودشان اعلام کرد.
** جبران امتياز در بازي هاي آينده
سرمربي نساجي قائمشهر معتقد است که تيمش در بازي هاي نيم فصل امتياز خوبي کسب کرده و تا پايان فصل 11 بازي ديگر پيش روي دارد و مي تواند امتياز از دست رفته را جبران کند.
داوود مهابادي در گفت و گوي تلفني با خبرنگارايرنا در ساري مشکل اصلي تيمش را مصدوميت بازيکنانش و اشتباه داوري دانست و گفت که با برگشت بازيکنان مصدوم نساجي هم به جايگاهش درجدول ليگ بر مي گردد.
وي به هواداران تيمش توصيه کرد تا حوصله به خرج بدهند و با تشويق تيم منتظر روزهاي خوب براي اين تيم مازني باشند.
هيات مديره باشگاه نساجي قائمشهردرنشستي پس از شکست تيمشان درهفته هاي اخير اگرچه بازيکنان و کادر فني را به 10 تا 20 درصد کسر قرارداد جريمه کردند، ولي به اتفاق از سرمربي تيمشان حمايت کردند.
داوود مهابادي نيم فصل دوم از برق جديد شيراز به نساجي قائمشهر آمد و جانشين مهدي پاشازاده همبازي سابق خود در استقلال تهران شد.
مازندران 2 نماينده در ليگ يک دارد که خونه به خونه با 42 امتياز از 23 بازي در رده سوم و نساجي با همين تعداد بازي و 39 امتياز در رده پنجم قرار دارد.
گزارش خبري : حسين فلاحتي** انتشاردهنده : محسن حسن نيا
6982/1899
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، عباسعلی ربیعی با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان گفت: محمد جواد حسین‌نژاد در دیدار مقابل نساجی مازندران دچار مصدومیت کشیدگی کشاله پای راست شد. این بازیکن در روزهای گذشته بهبودی چشمگیری داشته و روند درمان او بسیار مثبت است.


وی افزود: تلاش ما این است که با فعالیت‌های درمانی، محمدجواد حسین‌نژاد به بازی سپاهان مقابل پرسپولیس برسد.
پزشک تیم فوتبال سپاهان گفت: رضا اسدی نیز که در تمرینات پیش از دیدار مقابل ملوان بندر انزلی از ناحیه کشاله پای راست دچار مصدومیت شده و در روزهای گذشته فعالیت‌های درمانی خود را دنبال می‌کند.

وی افزود: این بازیکن نیز در روزهای گذشته بهبودی قابل توجهی داشته اما همچنین در حال درمان است و تلاش می‌کنیم هرچه سریعتر وارد تمرینات گروهی شود.


ربیعی در خصوص آخرین وضعیت فرشاد احمدزاده که در بازی یکشنبه شب سپاهان مقابل ملوان بندر انزلی دچار مصدومیت شد، تصریح کرد: این بازیکن نیز در بازی روز یکشنبه دچار مصدومیت خفیف از ناحیه لگن چپ شد. MRI از او گرفته شد و در حال حاضر فعالیت‌های درمانی او انجام می‌شود.


وی با بیان اینکه تلاش ما این است که احمدزاده هرچه سریعتر به تمرینات اضافه شود، گفت: این بازیکن به بازی بعدی سپاهان در لیگ برتر می‌رسد اما در خصوص حضور این بازیکن در بازی روز جمعه مقابل استقلال آبی‌پوش ملاثانی در جام حذفی هنوز قطعیتی وجود ندارد و در روزهای آینده وضعیت قطعی او اعلام می‌شود.


ربیعی خاطرنشان کرد: محمد دانشگر نیز روند درمانی خود را طی می‌کند و امکان حضورش او در ترکیب سپاهان در روزهای آینده مشخص می‌شود.

دیگر خبرها

  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • بوقچی‌های فوتبال این بار در لیگ یک جنجال آفرینی کردند
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!
  • کدام تیم قهرمان می‌شود؟
  • بازی محتاطانه‌تر تیم‌ها در هفته ۲۴ لیگ برتر/ حضور تیم‌های جنوبی در پایین جدول جای تاسف دارد