Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، این رقابت ها در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با ورزشکارانی از 24 استان با حضور مجتبی ملکی رییس کمیته پاورلیفتینگ، احمدرضا همایون رییس کمیته داوران، مجتبی نظرخانی رییس کمیته انضباطی، افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان،ایرج کریمی مدیرعامل باشگاه ورزشی ملی حفاری و اردوان قاسمی سرپرست هیات بدنسازی خوزستان برگزار شد که در پایان نفرات برتر هر دسته برای اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی شناخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش تیمی این رقابت ها در رده نوجوانان  تیم های خوزستان "الف" با 57 امتیاز،  خوزستان "ب" با 41 امتیاز و  اردبیل با 24 امتیاز به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

در رده جوانان نیز عناوین اول تا سوم به ترتیب به تیم های رفسنجان با 57 امتیاز، قویدلان خوزستان با 51 امتیاز و چهارمحال بختیاریبا  47 امتیاز رسید.

در بزرگسالان نیز تیم های ملی حفاری خوزستان با  60 امتیاز،  شهید احمدی اسلام آباد 51 امتیاز و ملی حفاری ب خوزستان با 42 امتیاز به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

همچنین در رده پیشکسوتان کلاس یک، تیم  هیات خوزستان "الف" با 60 امتیاز مقام اول،  مهدیس گناوه با 35 امتیاز مقام دوم و تیم هیات خوزستان "ب" با 27 امتیاز مقام سوم این رقابت ها را به دست آوردند.

در کلاس دو نیز تیم های سیمان خاش با 53 امتیاز، هیات خوزستان "ب" با 36 امتیاز و تیم چهارمحال بختیاری با 30 امتیاز موفق به کسل عناوین اول تا سوم این رقابت ها شدند.

در کلاس سه نیز تیم های  یزد با 12 امتیاز، پردیس نوین ملایر با 12 امتیاز و  سیمان خاش با 11 امتیاز به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

 تیم های هیات خوزستان با 12 امتیاز و کردستان با 9 امتیاز در کلاس چهار این رقابت ها به مقام اول و دوم دست یافتند.

در قهرمان قهرمانان در رده نوجوانان نیز جواد غلامی مقدم از خوزستان "الف" به مقام قهرمانی دست یافت و در رده جوانان نیز کورش رفیعی از رفسنجان قهرمان این رقابت ها شد.

همچنین در رده بزرگسالان شهریار احمدپور از خوزستان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در رده پیشکسوتان نیز رضا سعد زاده از گناوه در کلاس یک، محسن کوش پا از خوزستان در کلاس دو، اصغر فضل الهی از مال میر در کلاس سه و محمد معصومی از خوزستان در کلاس به مقام قهرمانی این رقابت ها رسیدند.

به گزارش برنا، در این مسابقات کورش رفیعی از رفسنجان در دسته 125 کیلوگرم رده سنی جوانان با بلند کردن وزنه 235 کیلوگرمی، پنج کیلوگرم رکورد کشور را جابجا کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۶۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در اولین جلسه شورای ورزش و جوانان، گفت: با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی زمینه برگزاری مسابقات قهرمانی پرس‌سینه کشور فراهم شده و از همه ظرفیت‌های شهرستان برای میزبانی شایسته استفاده خواهد شد.

وی اضافه کرد: این مسابقات از ۲۲ اردیبهشت‌ماه جاری با حضور قهرمانان‌ملی شروع شده و تدارکات لازم برای اسکان، جابه‌جایی و پذیرایی پیش‌بینی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: همچنین برگزاری مسابقات لیگ‌برتر نوجوانان کشور از روز ۱۶ اردیبهشت‌ماه به میزبانی این شهرستان واگذار شده و برنامه‌ریزی لازم برای این رویداد ورزشی نیز انجام گرفته است.

عباسی در خصوص نرخ‌گذاری سالن‌های ورزشی در ادامه گفت: قیمت‌گذاری فضا‌های ورزشی مصوب شده و در اختیار مالکان قرار گرفته و از طرفی وقت‌هایی برای هیات ورزشی نوجوانان و جوانان و افراد بی بضاعت پیش‌بینی شده است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای بیش از ۱۰ هزار بیمه شده ورزشی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • امتیاز ویژه برای دانشجومعلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سر کلاس درس می‌روند
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • نتایج روز نخست ملی پوشان ایران در مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی