Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@13:20:35 GMT

بازگشت شمسایی به تیم ملی فوتسال برای 4بازی

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۴۶۵۷۶

رویداد۲۴-فدراسیون فوتبال در نظر دارد برای دعوت مجدد وحید شمسایی به تیم ملی فوتسال چهار دیدار در اسفند ماه امسال و اردیبهشت ماه سال آینده برگزار کند. در طول یک سال گذشته صحبت‌های زیادی مبنی بر بازگشت وحید شمسایی برای ارتقای رکورد گلزنی در فوتسال ‌ملی و فاصله گرفتن از فالکائو، ستاره فوتسال برزیل مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود یک ماه پیش بود که فالکائو پس از بازگشت دوباره به تیم فوتسال برزیل توانست رکورد ۳۹۲ گل وحید شمسایی را بشکند و با فاصله 4 گل بیشتر، آقای گل فوتسال دنیا شود.
در جلسه‌ای که در فدراسیون فوتبال با حضور مهدی تاج برگزار شده است، مسئولان فدراسیون فوتبال تصمیم گرفتند تا با برگزاری دو دیدار در اسفند ماه و دو دیدار در اردیبهشت ماه سال آینده از وحید شمسایی برای حضور در تیم‌ ‌ملی فوتسال دعوت شود. در حال‌ حاضر با تیم‌هایی نظیر قطر، دانمارک، فیلیپین ، تاجیکستان مذاکره شده تا در ایران برای برگزاری دیدار دوستان حضور پیدا کنند.
فدراسیون فوتبال در تلاش است که هزینه برگزاری این دیدارها را از طریق حق پخش و گرفتن تبلیغات تامین کند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۶۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت در سنگر تیم ملی شدت گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به پایان رسید و شاگردان وحید شمسایی موفق شدند با ثبت سه پیروزی متوالی که به ترتیب مقابل افغانستان، بحرین و کویت رقم خورد، به عنوان صدرنشین صعودی مقتدرانه به مرحله یک چهارم نهایی داشته باشند.

در این بین باقر محمدی به عنوان سنگربان اصلی تیم ملی در دو دیدار برابر افغانستان و بحرین بازی کرد که در این دو مسابقه 4 مرتبه دروازه‌اش را باز شده دید.

در مسابقه سوم و در شرایطی که صعود تیم ملی به مرحله بعدی قطعی شده بود، وحید شمسایی از سعید مومنی سنگربان دوره قبل تیم ملی در جام ملت‌ها به عنوان گلر اصلی استفاده کرد و این دروازه بان موفق شد با واکنش‌های خوب و به موقع از سنگر خود حفاظت کند و در پایان اولین کلین‌شیت تیم ملی در جام ملت‌ها به نام او ثبت شد.

حالا و در شرایطی که تیم ملی روز آینده از ساعت 12:30 دقیقه باید به مصاف قرقیزستان برود، ابهام بزرگی درباره نفر اصلی تیم ملی در چارچوب دروازه وجود دارد و باید دید وحید شمسایی و دستیارانش درباره استفاده از کدام دروازه‌بان به جمع بندی نهایی خواهند رسید.

دیگر خبرها

  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با ۶ گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با 6 گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد | جشنواره گل شاگردان شمسایی و صعود به جام جهانی
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • رقابت در سنگر تیم ملی شدت گرفت (عکس)
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی در روز حذف سامورایی‌ها