Web Analytics Made Easy - Statcounter

سئول سازمان بسیج دانشجوئی استان ایلام گفت:با آغاز اردوهای راهیان نور جنوب انتظار می‌رود در اسفند ماه نیز اعزام ۵ درصدی دانشجویان هر دانشگاه به راهیان نور محقق شود.

به گزارش ایسنا محمود علیپور مسئول سازمان بسیج دانشجوئی استان ایلام که در نشست راهیان نور دانشجوئی قرارگاه علم الهدی سخن می گفت بیان کرد:  حرکت راهیان نور از راهبردی‌ترین اقدامات فرهنگی کشور و از جمله اثرگذارترین برنامه‌های فرهنگی در سطح دانشگاه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوهای راهیان نور بستری است برای تبیین مفاهیم و مبانی غنی که در سیره و منش رزمندگان در دوران دفاع مقدس نمود و بروز یافت.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه شهید علم الهدی در سال ۹۶ میزبان قرارگاه راهیان نور کشوری در دانشگاه ایلام بود که این حضور به دلیل برتری ایلام در بحث اردوهای راهیان‌نور در سطح کشور صورت گرفت. با هماهنگی با جوانسیر از اتوبوس‌های سالم و با تجهیزات صوتی مناسب استفاده می‌شود و با هر کاروان دانشجوئی، آمبولانس و کادر پزشکی و پرستاری و درمانی، راوی، روحانی، حضور خواهند داشت.

علیپور با اشاره به سهمیه ۹۰۰ نفری سازمان بسیج دانشجویی در اعزام اردوهای راهیان نور دانشجوئی در سال ۹۶ افزود:  ۱۳۱۳ نفر دانشجو به مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور اعزام شدند که با آغاز اردوهای راهیان نور جنوب انتظار می‌رود در اسفند ماه نیز اعزام ۵ درصدی دانشجویان هر دانشگاه به راهیان نور محقق شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

دیگر خبرها

  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • روایت اسارت؛ از پیروزی اسرای ایرانی بر فرماندهان عراقی تا جرزنی بعثی‌ها
  • بشرویه، میزبان شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس