Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@16:23:27 GMT

جزئیات انفجار نیسان در جایگاه CNG

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۴۶۶۹۳

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: یک دستگاه خودروی نیسان در جایگاه تزریق گاز CNG منفجر شد که 5 نفر در این حادثه مصدوم شدند. ناطقان: سید جلال ملکی در مورد این حادثه اظهار کرد: ساعت 13:16 امروز انفجار خودرویی در جایگاه CNG در مسیر شرق به غرب جاده قدیم کرج بعد از پل کفش ملی به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اعلام شد و بلافاصله ایستگاه 44 به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به اینکه یک دستگاه خودرو نیسان  به هنگام تزریق گاز،‌ منفجر شد افزود: به دنبال انفجار بخشی از سقف جایگاه تخریب شد و دو دستگاه خودرو شامل یک دستگاه تاکسی و پژو که در کنار این خودرو بودند خسارت‌هایی به آنها وارد شد و پنج نفر شامل دو خانم و سه آقا که در نزدیکی محل بودند دچار مصدومیت شدند که حال دو نفر از آنها وخیم‌تر بود.
ملکی با اشاره به اینکه این انفجار منجر به آتش‌سوزی نشده اضافه کرد: خودروی نیسان خسارت شدید دید و تقریبا از وسط به دو نیم تقسیم شد و آتش‌نشانان هم پس از اتمام ایمن‌سازی محل حادثه را به عوامل انتظامی و مسئولان جایگاه تحویل خواهند داد.
منبع: ایسنا برچسب ها: انفجار نیسان ، جایگاه CNG ، سازمان آتش نشانی

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۶۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تی‌آرتی ورلد، «هان مانِت» نخست وزیر کامبوج از وقوع انفجار در یک پایگاه نظامی در جنوب غربی این کشور و مرگ دست کم ۲۰ سرباز خبر داد.

مانت در پیامی در فضای مجازی با اعلام این خبر، نوشت که از این حادثه «عمیقا شوکه» شده؛ به گفته وی، این انفجار در پایگاهی واقع در استان «کامپونگ اسپیو» رخ داده است.

تصاویر منتشرشده از محل حادثه، خسارت شدید به چندین ساختمان را نشان می‌دهد که همچنان در آتش می‌سوزند و پزشکان در یک بیمارستان نیز مشغول مداوای سربازان هستند.

یونگ سوخون، یکی از افسران ارتش گفته است که چهار ساختمان، شامل سه انبار و یک مجتمع کاری، تخریب شده و چندین خودروی نظامی خسارت دیده‌اند.

هرچند دلیل این انفجار هنوز مشخص نشده اما کامبوج نیز مانند بسیاری از کشورهای جنوب شرق آسیا، با موج گرمای بی‌سابقه مواجه شده و دمای استانی که انفجار در آن رخ داده است، دیروز ۴۰ درجه بود.

کد خبر 6090911

دیگر خبرها

  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور