Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:40:29 GMT

تامین اسپانسر مشکل والیبال مازندران است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۴۷۰۸۳

تامین اسپانسر مشکل والیبال مازندران است

سوادکوه - عضو هیئت والیبال مازندران، اسپانسر و تامین منابع مالی را مشکل والیبال استان بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مزدک قبادی ظهر شنبه در مراسم قرعه کشی مسابقات والیبال دسته دو کشور مهم‌ترین مشکل تمام هیئت‌های ورزشی از جمله والیبال را اسپانسرینگ و تأمین منابع مالی برای موفقیت دانست.

رئیس هیئت والیبال شهرستان سوادکوه با بیان اینکه در ۲۵ سال گذشته، والیبال سوادکوه جایگاهی در استان نداشته است، افزود: اما با تلاش هیئت والیبال شهرستان در یک‌ونیم سال اخیر، اکنون ۲۵ مربی با کارت درجه سه داریم که شش نفر از آنها از بانوان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبادی با بیان اینکه تیم والیبال نوجوانان سوادکوه در سال گذشته جزء چهار تیم برتر استان شده است، بر آموزش پایه تأکید کرد و افزود: ویترین هر رشته ورزشی تیم بزرگسالاتن بوده و تیم بزرگسالان لیگ دسته دو این شهرستان نیز در حال حاضر صدرنشین گروه خود است.

وی با بیان اینکه هیئت والیبال شهرستان جزو برترین هیئت والیبال استان است، این امر را نتیجه همکاری تیمی دانست و افزود: با کمک سرمربی تیم شهدای سوادکوه، برای سرمایه‌گذاری روی نونهالان نیز در حال تأسیس آکادمی والیبال در شهرستان هستیم.

رئیس هیئت والیبال شهرستان سوادکوه با تأکید بر کار پایه و ماندگار، گفت: امروز ۶۰ درصد بازیکنان تیم شهدای سوادکوه غیربومی هستند اما با توجه به پتانسل شهرستان باید به سمتی برویم که ۸۰ درصد این تیم از بازکینان بومی تشکیل شود و برای این امر هدف‌گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق قرعه‌کشی انجام شده، در روز اول تیم میلاد نور رامسر و شهدای جویبار از ساعت ۳:۳۰ و شهدای سوادکوه و مجموعه ورزشی شمال آمل از ساعت ۵:۳۰ و در روز دوم، تیم مجموعه ورزشی شمال و شهدای جویبار از ساعت ۳:۳۰ و میلاد نور رامسر و شهدای سوادکوه از ساعت ۵:۳۰ و در روز سوم، تیم مجموعه ورزشی شمال آمل و میلاد نور رامسر از ساعت ۳ و تیم شهدای جویبار و شهدای سوادکوه از ساعت ۵ بازی خواهند داشت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۷۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پائز در بدو ورود به ایران گفت: وقتی سال ۲۰۱۴ به ایران آمدم متوجه شدم که والیبال برای ایرانی‌ها چقدر مهم است، می‌دانم که مردم ایران چقدر عاشق والیبال هستند و این رشته ورزشی در حال رشد کردن است.   سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: امیدوارم که در کنار کادرفنی و بازیکنان نقشم را برای پیشرفت والیبال ایران به خوبی اجرا کنم، برای همین بسیار هیجان زده هستم.   پائز گفت: می‌دانم که عملکرد تیم ملی برای مردم ایران بسیار مهم است، اینکه چه بازیکنی دعوت می‌شود؟ مربی چه کسی است؟ با این حال من روی کارم تمرکز می‌کنم چون کاری که باید در لیگ ملت‌های والیبال انجام دهیم مهم است، ما هدف بزرگی داریم و امیدوارم مردم این را درک کنند.   وی افزود: خیلی خوشحالم که در ایران هستم و امیدوارم تابستان خوبی داشته باشیم و به حضورمان در پاریس منجر شود، از حمایت مردم تشکر می‌کنم. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • (ویدئو) وقوع سیل در مازندران با آمل و بابل و سوادکوه چه کرد؟
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • شرایط ترافیکی و جوی در راه‌های مازندران
  • تردد در راه های مازندران عادی و روان است