Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بوشهر-ايرنا- رئيس هيات فوتبال استان بوشهر گفت: روز دوم رقابت هاي گروه سوم مسابقات زير گروه ليگ دسته يک فوتبال ساحلي کشور با برگزاري سه ديدار در زمين فوتبال ساحلي بوشهر(پارک مرجان) برگزار شد.

محمد نجفي روز شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: تيم هاي دريانوردان ماهان اصفهان، پديده بندرترکمن، قدس ماهشهر، کوثربندرلنگه و مقاومت شهيد نوروزي چليچه ( چهارمحال وبختياري) شش تيم گروه سه را تشکيل مي دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: در روز دوم بازي ها ماهان طاد اصفهان با نتيجه 2 بر يک از سد کوثر بندر لنگه گذشت و تيم قدس ماهشهر نيز با نتيجه 3 بر 2 برابر پديده بندر ترکمن پيروز شد.
وي با اشاره به پيروزي 2 بر صفر دريانوردان برابر تيم شهيد نوروزي چليچه اظهار کرد: بازي گروه چهار نيز هفته گذشته در بوشهر برگزار شد که در پايان مسابقات اين گروه تيم هاي آريا خورموج و شهرداري چاف چمخاله گيلان به عنوان تيم هاي اول و دوم راهي دور دوم شدند.
وي ادامه داد: اين مسابقات زير گروه ليگ يک فوتبال ساحلي کشور محسوب شده و برترين هاي آن در نهايت به ليگ دسته يک فوتبال ساحلي کشور صعود مي کنند.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهرياري**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز

لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال ایران به هفته‌های پایانی خود نزدیک و این موضوع باعث افزایش حساسیت مسابقات و شدت برخورد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شده است. 

طبق بررسی‌های به عمل آمده کمیته انضباطی طی بازه زمانی اول تا هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری، 37 حکم منتهی به پرداخت جریمه مالی داشته است. این جرایم مربوط به مسابقات لیگ برتر، لیگ دسته اول و دسته‌های پایین‌تر فوتبال آقایان، فوتبال بانوان و ... است. 

 جمع جرایم تعیین‌شده توسط کمیته انضباطی مبلغ چهار میلیارد و 518 میلیون تومان است. بیشترین سهم در این جرایم را عبدالله ویسی به دلیل اظهارات غیرفنی داشته و نهایتاً تا یک هفته فرصت دارد مبلغ مذکور را پرداخت کند. 

 این در حالی است یکی از غیرمنتظره‌ترین جرایم مربوط به باشگاه استقلال خوزستان است که به دلیل عدم در اختیار قرار دادن ورزشگاه غدیر برای بازی استقلال ملاثانی - فجرسپاسی در لیگ دسته اول، با جریمه 350 میلیون تومانی مواجه شده است.

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان