Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@00:12:25 GMT

باز بودن تمامی راه‌های کردستان با وجود بارش برف

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۴۷۱۵۰

باز بودن تمامی راه‌های کردستان با وجود بارش برف

معاون اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: تمامی راه‌ها و جاده‌های شهری و روستایی استان کردستان هم اکنون باز است و تردد در آنها جریان دارد، اما شاهد مه شدید هستیم که میزان دید را کاهش داده و لازم است رانندگان با چراغ روشن حرکت کنند.

محمدراشد مدرس گرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا  اظهار کرد: از روز گذشته شاهد بارش باران و برف در استان بوده‌ایم که امروز این بارش‌ها شدت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بارش برف در سه محور دیواندره – سقز، قروه – همدان و سروآباد – اورامان، افزود: توسط عوامل راهداری 500 کیلومتر برف روبی در راه‌های استان صورت گرفته و 200 تُن شن و نمک هم مصرف شده است.

معاون اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان عنوان کرد: روز گذشته شاهد دو مورد ریزش کوه در گردنه صلوات آباد و محور سنندج – مریوان بودیم که توسط عوامل راهداری پاکسازی شد. 600 نفر عوامل راهداری در قالب 140 اکیپ و با 500 دستگاه وسیله نقلیه در راه ها و محورهای مواصلاتی استان مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۷۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمیرم گفت: با بارش اولین برف در سال گذشته مسیر گردنه بیژن به مدت شش ماه مسدود شده بود که با درخواست‌های مردمی با وجود اینکه هنوز استاندار‌های جاده‌ای در این مسیر اجرا نشده جاده باز شد.


احسان قادری افزود: با وجود بارندگی در روز‌های گذشته در این گردنه و ریزش سنگین بهمن و رانش مسیر با تلاش شبانه روزی راهداران این مسیر بازگشایی شد، اما عملیات راهداری با استقرار ماشین الات راهداری در این مسیر ادامه دارد.


او گفت:هر ساله با اولین بارش برف گردنه بیژن به دلیل واقع شدن در ارتفاعات کوهستان دنا به دلیل بارش برف سنگین و رانش مسدود می‌شود.


قادری حوزه استحفاظی گردنه بیژن را در محدوده شهرستان سمیرم ۱۵ کیلومتر اعلام کرد وگفت: ارتفاعات این گردنه باتوجه به حجم بالای برف واحتمال سقوط بهمن مسدود می‌شود و راهداران با سه دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری تردد دراین مسیر سخت گذار را بعد از گذشت چند روز کاری برقرار کردند.


گردنه بیژن با ارتفاع سه هزار و ۳۰۰ متر در دامنه کوه دنا تنها مسیر ارتباطی بخش پادنای سمیرم با شهرستان دنا (سی سخت) استان کهکیلویه و بویر احمد در ۱۵۰ کیلومتری جنوب سمیرم در رارتفاعات دنا واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه تته پس از ۵ ماه + فیلم
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • ثبت رکورد جدید جابه جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کردستان
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان