Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، معاون فرهنگی واحد بافت در حاشیه بازدید از این آزمون گفت:«این مسابقات در رشته های تفسیر قرآن کریم ، احکام و حفظ ادعیه و زیارات برگزار شد.»

دکتر محسن محسنی ادامه داد:«هدف از برگزاری مسابقات قرآن وعترت ، تمسک به ثقلین ،تحقق اندیشه امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اسلامی شدن دانشگاهها، آشنایی کارکنان با آموزه های قرآنی و علوم اسلامی و ایجاد فضای معنوی در دانشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی تصریح کرد: «در این مسابقه 40 نفر از کارکنان دانشگاه با یکدیگر به رقابت پرداختند که به نفرات برگزیده اول تا سوم با اهدای لوح و جوایز نقدی قدردانی به عمل خواهد آمد.»

قرآن وعترت دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۷۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل قهرمان مسابقات منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد.

مسابقات یک‌روزه بدمینتون کارکنان واعضای هیئت علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی منطقه ۳ (گیلان، مازندران، گلستان) با حضور سه تیم از واحد‌های دانشگاهی آمل، قائم‌شهر و بابل به‌صورت تیمی، انفرادی و دوبل دونفره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در بخش تیمی، تیم‌های بابل، قائم‌شهر و آمل به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش انفرادی هم حبیب اصغرپور از واحد علی‌آبادکتول و ایمان قنبری از واحد بابل عناوین نخست و دوم را به دست آوردند و صبا جهانگیر و کمیل محسنی هر دو از واحد آمل به‌طور مشترک سوم شدند.

همچنین در مسابقات رشته تنیس روی میز منطقه ۳ تیم دانشگاه آزاد اسلامی تیم واحد ساری اول شد، واحد جویبار به رتبه دومی رسید و واحد بابل هم سوم شد.

در بخش انفرادی هم محمدرضا قنبری از جویبار عنوان نخست را کسب کرد، شعبانپور از جویبار دوم شد و حسن هادی‌نژاد از واحد بابل و نقی‌پور از واحد ساری به‌طور مشترک سوم شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • رقابت داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی یزد