Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذبیح اله پورشیب در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در خصوص غیبتش در لیگ جهانی دبی گفت: شرایط مالی اجازه نداد در مسابقات کاراته وان دبی شرکت کنم، چون کاراته کا‌ها در صورت شرکت در آن باید با هزینه شخصی سفر می‌کردند.
وی افزود: همه کاراته کا‌ها می‌خواهند قبل از بازی‌های المپیک در رقابت‌های مختلف شرکت کنند، چون می‌خواهد در کوران مسابقات، شرایط مسابقه و در معرض دید داوران بین المللی قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: شغل دیگری به جز ورزش کاراته نداریم. درآمد فعلی اکثر کاراته کا‌ها مثل من از راه کاراته است، در حالیکه این رشته چیزی برای ورزشکارانش ندارد.
وی ادامه داد: هر چه داریم را نمی‌توانیم برای کاراته خرج کنیم در حالیکه وزارت و فدراسیون هم پولی ندارند که به کاراته بدهند. وقتی منبع درآمدی نباشد، انگیزه‌ها هم از بین می‌رود.
پورشیب با بیان اینکه ۱۲ سال است که در اردو‌های تیم ملی کاراته حضور دارد، گفت: افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارم و همیشه برای آن تلاش کردم. برای اعتبار خودم مسابقه می‌دهم، چون علاقه دارم. سایر کاراته کا‌ها هم همین شرایط را دارند. نمی‌دانم چه زمانی بی عدالتی‌ها نسبت به این رشته از بین خواهد رفت.
وی افزود: از سال ۲۰۱۲ تمام روسای فدراسیون کاراته از طرف فدراسیون قول پاداش دادند، اما هیچ یک عملی نشد. نمی‌دانیم پاداش را به حساب شخص بگذاریم یا فدراسیون. به هر حال یک روز بغض کاراته می‌شکند و هر چه درد دل دارد را می‌گوید.
کاپیتان تیم ملی کاراته با بیان اینکه شاید مسئولان ورزش برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا نیم نگاهی به این رشته داشته باشند، گفت: سال آینده مسابقات مهم قهرمانی جهان و آسیا را با امتیازات المپیکی پیش رو داریم و امیدوارم فدراسیون کاراته بیشت راز این حمایت کند.
ملی پوش تیم دانشگاه آزاد در خصوص رقابت‌های سوپرلیگ کاراته افزود: رقابت سخت و نزدیکی با تیم‌های بیمه تعاون و نفت داریم، اما امیدواریم بتوانیم تیم دانشگاه را بار دیگر قهرمان سوپرلیگ کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم

به گزارش خبرنگار مهر، دوومیدانی یکی از رشته هایی است که مدتهاست با سرپرست اداره می‌شود و هنوز تکلیف برگزاری انتخابات این فدراسیون نیز مشخص نشده است. در حال حاضر حسین مطیعی سرپرستی فدراسیون را بر عهده دارد.

وی امروز (دوشنبه) در گفت وگو با اهالی رسانه درخصوص بدهی‌های فدراسیون اظهار داشت: فدراسیونی که بدهکار نباشد فدراسیون نیست. مسابقات داخل سالن آسیا یک رویداد بین‌المللی بود که خوشبختانه مسابقات هم در سطح عالی برگزار شد. قطعا برگزاری این رویداد هزینه‌هایی هم برای فدراسیون در بر داشته است اما من هرجا که بروم مشکلات را به عهده می‌گیرم فقط باید همه موارد بررسی شود.

وی در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون و اینکه گفته می شود فدراسیون از برخی نامزدها حمایت میکند، گفت: به هیچ‌وجه نسبت به عزیزانی که کاندید هستند هیچ رویکردی ندارم. از طرف معاونت قهرمانی وزارت ورزش هم هیچ صحبتی درخصوص طرفداری از هیچ یک از نامزدها نشده است.

مطیعی در پایان در واکنش به حاشیه‌های زیاد دوومیدانی کاران آنهم در آستانه بازیهای المپیک پاریس گفت: رشته‌های زیادی داریم و هر رشته هم مربی خودش را دارد. آقای فیروزی را امروز به عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب کردیم و از او خواهش کردم حواشی که ورزشکاران به وجود می‌آورند را رصد وحل کنند.

کد خبر 6091976

دیگر خبرها

  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم