Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@18:38:32 GMT

دستگیری ۱۴ عضو یک شرکت هرمی در کرج

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۴۷۸۰۲

دستگیری ۱۴ عضو یک شرکت هرمی در کرج

استان‌ها > البرز - ایسنا نوشت:به گفته رئیس پلیس آگاهی استان البرز،با تلاش مأموران پلیس آگاهی استان البرز ۱۴ عضو یک شرکت هرمی که با سپرده گذاری اقدام به عضو گیری و فعالیت غیر قانونی می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند .

سرهنگ جواد صفایی با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش‌های مبنی بر فعالیت تعدادی از افراد جوان در قالب شرکت هرمی در منزلی در حصارک کرج با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پیگیری آن در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این استان قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود :ماموران با انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت و سقم خبر با هماهنگی مقام قضایی وارد منزل مورد نظر شده و در بازرسی از آن جان تعدادی مدارک و مستندات مربوط به شرکت‌های هرمی را کشف کردند .

سرهنگ صفایی ادامه داد: در این رابطه ۱۴ نفر از اعضای باند بودند دستگیر و به صراحت به فعالیت و عضویت در یک شرکت هرمی اعتراف کرده و اذعان داشتند که اهل شهرهای مختلف استان‌های شرقی کشور هستند که هر یک پس از سرمایه گذاری مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال در شرکت هرمی مذکور اقدام به فعالیت و عضویت می‌کنند .

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و از آنجا با قرار وثیقه قانونی و روانه زندان شدند .

 

46

 

 

کلید واژه‌ها : شرکت هرمی - پلیس آگاهی - زندان - استان البرز -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در گتوند

سرهنگ نصیر ابدالی فرد گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضائی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند ضمن اشاره به کشف سلاح بکار رفته بیان داشت: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سرهنگ ابدالی در پایان گفت: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان