Web Analytics Made Easy - Statcounter


بازیگر سریال «عروس تاریکی» درباره این مجموعه بیان کرد که تصویربرداری آن به تازگی به ۳۰ درصد رسیده است.

فلور نظری در گفتگو با امتداد نیوز درباره سریال «عروس تاریکی» که این روزها به کارگردانی محمود معظمی در حال ساخت است، بیان کرد: «عروس تاریکی» یک سریال با فضای اجتماعی است که محمدرضا تخت کشیان تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد و این روزها در بزرگراه یادگار شمال به جنوب در حال تصویربرداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این سریال ابتدا قرار بود در ۸۰ قسمت ساخته شود و اکنون در ۶۰ قسمت تولید می شود و تاکنون ۳۰ درصد از تصویربرداری این مجموعه انجام شده است.

نظری با اشاره به داستان سریال توضیح داد: این سریال در آبان ماه کلید خورد و پنج خانواده در داستان سریال حضور دارند. من هم عضو یکی از این خانواده ها هستم که به دلیل تعداد زیاد بازیگران هر روز بخشی از صحنه ها گرفته می شود و نیاز نیست هر روز همه بازیگران بر سر کار باشند.

وی در پایان عنوان کرد: در حال حاضر شبکه پخش این سریال مشخص نیست و معلوم نیست تصویربرداری این مجموعه تا چه زمانی طول می کشد.

رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سپیده خداوردی، فریبا کوثری، لوون هفتوان، سید مهرداد ضیایی، شهرزاد کمال زاده، مهوش صبرکن، رحمان باقریان، فلور نظری، شهاب شادابی، ساناز سعیدی، شمسی فضل الهی، مریم کاویانی، مهسا هاشمی، محمدرضا هاشمی، سعید رضایی و… در این سریال ایفای نقش می‌کنند. 

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: داستان از جایی آغاز می شود که زن و شوهری به نام سیمین و سیاوش پس از سال ها جدایی، قصد بازگشت به هم را دارند. در این مسیر برای ساخت زندگی جدید باید با مهارت های زندگی آشنا شوند و با تلاش و امید و گذشت خوشبختی را بنا نمایند. خوشبختی تصادفی نیست، ساختنی است…

فیلمنامه این سریال به قلم عباس نعمتی به نگارش درآمده است.

true برچسب ها : سریال ایرانی فلور نظری محمود معظمی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورلد آف ریل، ساخت فیلم جدید کارگردان «باربی» در ماه آگوست شروع می‌شود و گفته شده تولید آن ۷ ماه طول می‌کشد و کار در مارس ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد. به این ترتیب احتمالاً این فیلم باید اواخر ۲۰۲۵ یا اوایل ۲۰۲۶ راهی سینماها شود.

«وقایع‌نگاری نارنیا» اقتباسی از داستان‌های مشهور «نارنیا» نوشته سی.اس.لوییس است و نتفلیکس با او برای کارگردانی ۲ فیلم در این دنیای فانتزی قرارداد بسته است.

گرویگ اواخر سال ۲۰۲۲ و ماه‌ها پیش از اکران «باربی» برای کارگردانی «نارنیا» قرارداد امضا کرد و پس از موفقیت «باربی»، قراردادی برای نوشتن و کارگردانی «حداقل دو فیلم» با نتفلیکس منعقد کرد.

این کارگردان چندی پیش اعتراف کرد که برای این پروژه کابوس‌های مکرر می‌بیند و در عین حال که از چگونگی اجرا آن ترسیده، اما با این داستان‌ها بزرگ شده و معتقد است دیدگاه زنانه در آن‌ها وجود دارد.

وی گفته بود که فیلم باید تا پایان امسال یا اوایل سال آینده وارد مرحله تولید شود و انتظار می‌رود که یک دنباله هم داشته باشد و به این ترتیب او بیش از ۴ سال در این دنیا خواهد بود.

فیلم دیگر گرویگ فیلم زنده «سفید برفی» دیزنی است که او نویسنده آن بود اما کارگردانی آن را برعهده نداشت و پیش از «نارنیا» راهی سینماها می‌شود.

کد خبر 6090618

دیگر خبرها

  • چاپ مجموعه‌داستانی درباره شهدای شاه چراغ و اغتشاشات ۱۴۰۱
  • چشم، دیگر سریال حشاشین نمی بینیم
  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد
  • تصویربرداری از بیماران به‌سمت هوش مصنوعی می‌رود؟
  • ارائه جدیدترین دستاورد‌های هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • نقد فیلم مست عشق / شکستی مفتضحانه برای حسن فتحی
  • بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید
  • انسجام فکری و تشکیلاتی لازمه تأثیرگذاری شوراها است
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!