Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه،  حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه‌های نماز، ضمن تشکر از حضور بی نظیر ایرانیان خصوصاً مردم شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: ملت ایران همزمان در بیش از چهار هزار شهر و روستا، در این مراسم تماشایی و با شکوه، اعتقاد و وفاداری خود به نظام، انقلاب، ولایت و شهیدان را در مقابل جهانیان به نمایش گذاشتند و خط قرمز بر تمام دسیسه‌های شیطان بزرگ و اذناب حقیرش کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام حسینی گفت: ایرانیان یک بار دیگر عزم خود را برای مقابله با بدخواهان اعلام و تمام معاندان را مأیوس کردند و سرمایه امید را به دوستان انقلاب هدیه کردند. آن‌ها با افتخار و اقتدار جشن چهل سالگی انقلاب را در حالی برگزار کردند که با صبر و مقاومت، در برابر انواع دسیسه‌ها و توطئه ها، تحریم‌ها و تهدیدها، دشمن را به شکست و ناکامی کشاندند.
خطیب جمعه ابرکوه تصریح کرد: لذا این مسئولین هستند که اکنون باید با همه وجود قدردان این ملت و روحیه ایثارگرانه ملی، باشند و صمیمانه و با افتخار به آنان خدمت کنند. مشکلات و موانع سر راه زندگی و کاستی‌های سفره زندگیشان را برطرف کنند.
حسینی تأکید کرد: ملت ایران در ۲۲ بهمن نشان داد که نسبت به نظام کمترین اعتراضی ندارد و اگر اعتراضی دارند متوجه عملکرد، ناکارآمدی، بی عدالتی و تبعیض‌هایی است که متاسفانه از گذشته تاکنون بوده است. در حالی که آحاد مردم فدایی نظام، انقلاب و ولایت هستند و نارضایتی خود را به انقلاب گره نمی‌زنند و از آتش افروزان و اغتشاش گران منزجرانه اعلان برائت دارند.
وی با تسلیت ایام فاطمیه دوم گفت: در این روز‌ها باید ملت فاطمیِ ما همه عاشورایی عزاداری کنند. شهردار از امشب تا پایان هفته شهر را سیاه پوش کند، کسبه و مغازه داران به وظیفه خود عمل کنند، همه در مراسم فاطمیه شرکت کنیم، چرا که ابرکوه شهر اهل بیت علیهم السلام است.
امام جمعه ابرکوه افزود: حضرت فاطمه (س) منادی ولایت و اولین شهیده این راه است. او است که ولایت را حبل المتین و تنها راه نجات از تفرق بیان کرده و می‌فرماید: فَجَعَلَ اللّه ُإطاعَتَنا نِظاما لِلمِلَّةِ و إمامَتَنا أمانا لِلفُرقَةِ «بحارالانوار، جلد ۴۳ صفحه ۱۵۸» خدا اطاعت از ما را رشته سامان ملّت و امامت ما را مایه ایمنى از تفرقه قرار داده است.
وی اذعان کرد: امروز که درحساس‌ترین دوران غیبت حضرت حجت قرار داریم، بر همه ما فرض و واجب است، تا از قطاری که بر ریل مطمئن ولایت و امامت در حرکت است و نماد عینی آن در تئوری ناب ولایت فقیه تجلی یافته است، حمایت عملی داشته و از آن فاصله نگیریم.
این مقام مسئول بیان کرد: امروز اطاعت از، ولی فقیه، اطاعت از امام زمان (عج) و امیرالمؤمنین (ع) است و هرگونه تقابل قولی و یا فعلی با ولایت فقیه تقابل با ولایت اهل بیت علیهم السلام است.
حسینی با اشاره به مراسم بزرگداشت شهدای سیستان و بلوچستان و عنایت خاص مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: ایشان با توجه ویژه به این مراسم و تجلیل از شهدای شیعه و سُنی که نماد عینی وحدت هستند، بر سه محور بزرگداشت شهدا، وحدت و لزوم رسیدگی به مناطق مستعد و محروم کشور تأکید کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند

محمد مهدی فروردین در همایش بزرگداشت هفته گردشگری میمند با بیان اینکه گیاهان دارویی میمند در کشور بی نظیر است، گفت: همکاری مجموعه شهرداری و شورای شهر میمند برای توسعه این خطه جای تقدیر دارد.

او تصریح کرد: انتظار داریم که حق از دست رفته مردم میمند به همت مسئولان بر گردد چراکه میمند در صنایع دستی حرف برای گفتن دارد و شهرستان فیروز آباد دارای ۶ اثر ثبت شده جهانی است. 

فروردین با بیان اینکه شهرستان فیروزآباد با توجه به دارا بودن آثار باستانی از موزه محروم است، اظهار کرد: مردم از مسئولان انتظار پیگیری حق خود دارند و با توجه به اینکه سال گذشته که میمند ثبت ملی شد، اثرات ثبت ملی میمند را مردم باید لمس کنند و باید زیرساخت مورد نیاز برای رونق گردشگری تقویت شود.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسئولان حاضر در این همایش صدای مردم میمند در دولت و حاکمیت درخصوص موقوفه میمند باشند.

فروردین با اشاره به اینکه ظرفیت تولیدی میمند می‌تواند استان فارس را در قله قرار دهد، اضافه کرد: تولیدات بزرگ‌ترین میدان گازی جنوب کشور از جاده شهرستان فیروز آباد می‌گذرد و روزانه شاهد تلفات جاده‌ای هستند که باید این موضوع در اولویت رسیدگی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند