Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان فارس در دیدار با بخشدار زرقان به ارائه آمارهای مساعدت های کمیته امداد به مددجویان تحت پوشش این نهاد دربخش زرقان پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرقان ما ؛ این دیدار به درخواست ابراهیم رحیمی بخشدار زرقان و پیگیری کاظمی ریاست کمیته امداد امام خمینی(ره)بخش زرقان به منظور بررسی و پیگیری مشکلات و مسائل مددجویان تحت پوشش این نهاد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ابراهیم رحیمی بخشدار زرقان در این دیدار ضمن بیان بررسی های میدانی و تحقیقی در خصوص وضعیت مددجویان تحت پوشش این نهاد در بخش زرقان گفت:ایجاد در آمد پایدار برای مددجویان با فراهم سازی زمینه های اشتغال والبته با نظارت دقیق قطعا در معیشت همیشگی مددجویان کارساز خواهد بود.

وی با تقدیر از زحمات کمیته امداد امام(ره)در زرقان افزود:خشکسالی های اخیر در این منطقه که یکی از قطب های کشاورزی استان بوده باعث شده تا مردم متحمل مشکلات فراوانی گردند لذا از مقام محترم در این خصوص میخواهم توجه بیشتری را معطوف به بخش زرقان نماید تا قشر آسیب پذیر این بخش با کارآفرینی باعث رونق اقتصادی دوباره در منطقه شوند.

بذرافشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان فارس به ارائه آمارهای مساعدت های کمیته امداد به مددجویان تحت پوشش این نهاد که بیش از ۴۵ میلیارد ریال بوده است که به همت رئیس و کارکنان اداره کمیته امداد امام خمینی(ره)بخش زرقان تا کنون انجام شده است،پرداخت.

 

با مذاکرات صورت گرفته توسط بخشدار زرقان با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان فارس مقرر شد تا در سال ۱۳۹۷ مساعدت های بیشتری خصوصا در بحث اشتغال در بخش زرقان  صورت گیرد.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ درصد بشاگرد تحت پوشش کمیته امداد هستند

ایسنا/هرمزگان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان، با ذکر این نکته که ۱۳ درصد از جمعیت استان هرمزگان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند، گفت: ۷۰ درصد بشاگرد تحت پوشش کمیته امداد هستند.

حمید باسره امروز (۲۷ اسفندماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۹۰ هزار خانوار در هرمزگان مشتمل بر ۲۳۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند.

وی عنوان کرد: ۱۳ درصد جمعیت استان تحت پوشش کمیته امداد هستند که نیمی از آنان را زنان تشکیل می دهند که بسیاری سرپرست خانوار هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان، با ذکر این نکته که ۷۰ درصد بشاگرد تحت پوشش کمیته امداد هستند، بیان کرد: ۳۰ هزار خیر از جمله ۷۰ خیر خارج نشین به کمیته امداد در حمایت از ۱۸ هزار یتیم و محسنین کمک می‌رسانند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درآمد کمیته امداد تربت‌حیدریه از صدقات یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است
  • ۱۸۰ میلیارد ریال مستمری فوق‌العاده به مددجویان سیل‌زده بلوچستان واریز شد
  • ۶۷ هزار پُرس غذای گرم در بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود
  • ۷۰ درصد بشاگرد تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • افتتاح سه واحد مسکن مددجویی در بخش لاران
  • توزیع ۲۵ قلم لوازم خانگی میان مددجویان کمیته امداد نطنز و بادرود
  • اهدای سه هزار جهیزیه کمیته امداد کرمان به مددجویان
  • افتتاح ۳ واحد مسکن مددجویی در بخش لاران
  • مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی مهمان طرح اطعام مهدوی
  • توزیع ۳۷ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد همدان