Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با بیان اینکه استان کرمان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی معرفی شده افزود: در سال گذشته ۷۵ هزار دقیقه برنامه توسط صدا و سیمای مرکز کرمان در رابطه با اقتصاد مقاومتی و در سال جاری تاکنون ۷۰ هزار دقیقه برنامه کار شده است. ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ استانها کرمان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، احمد علیرمضانی امروز در آئین رونمایی از تولیدات فاخر و 40 پروژه فنی صدا و سیمای مرکز کرمان که با حضور علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما، محمد فهمی قائم مقام معاونت توسعه و فناوری رسانه سازمان صدا و سیما، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان و علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان برگزار شد اظهار داشت: امروز 20 شهید گرانقدر مهمان مردم استان کرمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استان کرمان استان عجیبی است و اگر ما بتوانیم استان را از مهجوریت خارج کنیم هنر بزرگی کردیم افزود: با حضور استاندار جهادی، پرتلاش و سخت‌کوش استان کرمان کارهای زیادی در استان کرمان انجام شده و رسانه‌ها هم این تلاش‌ها را منعکس کرده‌اند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان در حوزه گردشگری رشد چشمگیری داشته است گفت: استان کرمان در سال گذشته برای نخستین سه میلیون و 300 هزار نفر گردشگر به استان کرمان سفر کردند.

وی با بیان اینکه استان کرمان ظرفیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف معدنی، کشاورزی و نیروی انسانی دارد عنوان کرد: سابقه دلاوری‌های رزمندگان استان در هشت سال دفاع مقدس در لشکر 41 ثارالله و مبارزه با داعش و تکفیر برکسی پوشیده نیست.

علیرمضانی با اشاره به وجود 5 اثر تاریخی ثبت جهانی در استان کرمان گفت: این ظرفیت‌ها توقع از رسانه استان کرمان را بالا می‌برد و با وجود همه کمبودها تلاش‌های زیادی در زمینه معرفی جاذبه‌های گردشگری استان شده است.

وی با بیان اینکه استان کرمان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی معرفی شده افزود: در سال گذشته 75 هزار دقیقه برنامه توسط صدا و سیمای مرکز کرمان در رابطه با اقتصاد مقاومتی و در سال جاری تاکنون 70 هزار دقیقه برنامه کار شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به اینکه سال گذشته پخش برنامه‌های شبکه استان کرمان از 18 ساعت به 24 ساعت رسید گفت: شورای معارف صدا و سیما با استفاده از ظرفیت اساتید برجسته حوزه‌های علمیه استان کرمان راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه ساختمان و محیط فیزیکی صدا و سیمای مرکز کرمان پاسخگوی نیاز ما نیست و باید فکر اساسی برای آن شود تصریح کرد: در غیر این صورت فعالیت همکاران ما مختل می‌شود.

انتهای پیام/م

R7860/P1486/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۸۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل این مناظره از دوشنبه ۱۷ اردیبهشت تا روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از شبکه سبلان در ساعات ۱۱ صبح و ۲۲ شب و از رادیو اردبیل در ساعات ۱۵ و ۲۳ پخش خواهد شد.
تبلیغات انتخاباتی دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه پارس اباد، بیله سوار و اصلاندوز از روز پنج شنبه آغاز شده و تا ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پانزدهم اردیبهشت