Web Analytics Made Easy - Statcounter

یادواره ۳۲۷ شهید فرماندهی انتظامی استان همدان و شهدای مدافع حرم همزمان با وداع و تشیع پیکر شهید تازه تفحص شده ناجا شهید عبدالرضا حیدری برگزار می‌شود. ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و همزمان با وداع و تشیع پیکر شهید تازه تفحص شده ناجا شهید عبدالرضا حیدری یادواره 327 شهید سرافراز فرماندهی انتظامی استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادواره 327 شهید فرماندهی انتظامی استان همدان و شهدای مدافع حرم ساعت 9:30 روز دوشنبه 30 بهمن‌ماه در حسینیه امام خمینی(ره) واقع در خیابان پاسداران همدان برگزار می‌شود.

یادواره 327 شهید فرماندهی استان همدان و مراسم وداع با پیکر شهید عبدالرضا حیدری با سخنرانی آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری و سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان برگزار می‌شود.

پیکر مطهر شهید عبدالرضا حیدری چندی پیش در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدا توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص و شناسایی شد.

این شهید معزز از شهدای مفقودالجسد ناجا استان همدان است که در 21 تیرماه 67 در منطقه زبیدات عراق دلاورانه جنگید و ردای سرخ شهادت را بر تن کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خبر بازگشت و شناسایی پیکر مطهر این شهید صبح روز جمعه 27 بهمن ما با حضور نماینده امور ایثارگران ناجا و جمعی از مسئولان و فرماندهان ناجا به خانواده وی اطلاع داده شد.

انتهای پیام/ ع

R41405/P1494/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، اسماعیل عسگری افزود: ۱۷۷ گلزار شهید در استان ساماندهی شده و ۵۶ اماکن مقدس در دست اقدام است.
وی با اشاره به نقش ویژه عشایر در دفاع از کشور، خاطرنشان کرد: مقرر است در پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری یادواره شهدای شاخص عشایری چهارمحال و بختیاری با هدف شناسایی بیشتر این شهدا برگزار شود..
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: سردار شهید الیاس ارجمند فرمانده اطلاعات-عملیات تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) و دانش آموز شهید ظفر خالدی به عنوان شهید شاخص سال ۱۴۰۳ کشور انتخاب شده‌اند و کوچکترین رزمنده دفاع مقدس محور این یادواره است.

دیگر خبرها

  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • پدر شهید والامقام عبدالرضا هردوانه آسمانی شد
  • یادواره شهدای کنسولگری ایران و شهید حجازی در لنده
  • تشییع پیکر پدر شهیدان محمدیان