Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@15:45:45 GMT

مرزبان تخریبچی که در درگیری با اشرار به شهادت رسید+عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۴۸۵۵۸

مرزبان تخریبچی که در درگیری با اشرار به شهادت رسید+عکس

‍‍‍‍‍‍

شهید منتشلو پس از طی کردن آموزش های ویژه تخریب و خنثی سازی مین در درگیری با اشرار به فیض شهادت نائل شد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ فرهنگی حماسه و پایداری نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، شهید جواد منتشلو در اولین روز زمستان 1 دی 69 در شهر زیبای دلیران واقع در قروه کردستان متولد شد. جواد دوران دبستان ، راهنمایی و متوسطه را در زادگاهش به کسب علم پرداخت و همزمان از اخلاق حسنه و تدین خانواده بهره جست و خود را مزین به صفای درون و کردار نیک گردانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مناسبت سالروز شهادت شهید منتشلو, پدرش در گفت‌و‌گویی با زبان عامیانه او را توصیف می کرد” اخلاق و کردارش بیست بود و کسی از او ناراضی نبود.چون من کارگر بودم و بخاطر اینکه کمک حال من و خانواده بشود بعد از گرفتن دیپلم سال 88 در نیروی انتظامی استخدام شد پس از استخدام در مرزبانی شروع به خدمت کرد و در شهرهای ازگله ، ثلاث باباجانی و قصرشیرین خدمت کرد.»

او که دروه آموزش های ویژه تخریب و خنثی سازی مین را دیده بود به مدت چهار سال در دفاع از آحاد مرزهای جمهوری اسلامی ایران پرداخت وسرانجام در بیست و هشتم بهمن 91 در درگیری با اشرار و منافقین در منطقه مرزی قصرشیرین با اصابت گلوله به گردن و پهلو به درجه رفیع شهادت نائل می آید.

از پدر شهید پرسیدم که چرا زمانی که استخدام می شد مانع او نشدید که این اتفاق برای او نیفتد؟ که در پاسخ گفتند: اگر پسر من نمیرفت پس چه کسی از مردم دفاع می کرد و در سوال دوم از او پرسیده شد رسیدگی مسئولین بعد از شهادت پسرتان به چه صورت بوده؟ که وی با پاسخی که داد ما را از پرسش این سوال شرمنده کرد ، او در پاسخ گفت:” ما شهید ندادیم که کسی از ما پذیرایی کند، ما شهید دادیم در راه خدا».

انتهای پیام/

R1405/P1356/S4,38/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دفاع مقدس

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۸۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل شهادت شهید «حمید سلطانی نژاد» به هلاکت رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، دوستعلی سردار جلیلیان گفت: لحظاتی قبل، مأموران، با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی دقیق، مخفیگاه عامل این جنایت را شناسایی و با هماهنگی لازم به محل اعزام شدند که قاتل، با مشاهده مأموران، اقدام به تیراندازی کرد که در اقدام متقابل پلیس، به هلاکت رسید.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: ضمن دستگیری دو همدست وی، از مخفیگاه آنها، سلاح کلاشینکف و سه دستگاه خودرو نیز کشف و ضبط شد.

کد خبر 6079031

دیگر خبرها

  • تغییر نام ۱۷ معبر شهر تهران
  • عامل شهادت شهید «حمید سلطانی نژاد» به هلاکت رسید
  • عامل شهادت شهید سلطانی‌نژاد به هلاکت رسید
  • عامل شهادت ستوان‌دوم شهید حمید سلطانی نژاد به هلاکت رسید
  • عامل شهادت شهید حمید سلطانی نژاد به هلاکت رسید
  • گفت مادر می‌روم کانادا، شهادت در یمن نصیبش شد
  • مصطفی گفت مادر می‌روم کانادا، شهادت در یمن نصیبش شد
  • پیام تسلیت وزیر کشور در پی در گذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • جزئیات شهادت مامور انتظامی در شهرستان هیرمند
  • مراسم ختم پدر شهیدان والامقام خرسندیان