Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- تيم بدمينتون بانوان دانشگاه آزاد اسلامي با کسب 12 امتياز قهرمان ليگ برتر باشگاه هاي کشور «جام ولايت» شد.

به گزارش ايرنا از فدراسيون بدمينتون، پنجمين و آخرين مرحله مسابقات ليگ برتر بدمينتون بانوان باشگاه هاي کشور روزهاي بيست و هفتم و بيست و هشتم بهمن ماه جاري در محل کمپ فدراسيون بدمينتون برگزار شد و در پايان اين رقابت ها تيم دانشگاه آزاد اسلامي به مقام نخست اين دوره دست يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تيم هاي استان گلستان و شهرداري شاهرود با کسب 10 و 6 امتياز به ترتيب در مکان هاي دوم و سوم اين مرحله قرار گرفتند.
بدين ترتيب تيم دانشگاه آزاد اسلامي با احتساب چهار مرحله قبلي اين رقابت ها و با کسب 58 امتياز به مقام قهرماني اين دوره دست يافت.
تيم هاي نماينده گلستان با کسب 50 امتياز به مقام نايب قهرماني رسيد و شهرداري شاهرود با کسب 36 امتياز در مکان سوم ايستاد.
مسابقات ليگ برتر بدمينتون بانوان باشگاه هاي کشور با شرکت پنج تيم دانشگاه آزاد اسلامي، نماينده گلستان، ديهيم تهران، شهرداري شاهرود و نماينده تهران در پنج مرحله برگزار شد.
جام قهرماني و مدال نفرات برتر توسط «فريبا مديي» نائب رئيس بانوان فدراسيون بدمينتون اهدا شد.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزشي ايران و جهان با کانال ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي**9129**1368
تنظيم کننده: مهدي رهبر** انتشار: خيراله شفيعي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۹۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امشب با درخشش ارلینگ هالند و پوکر این مهاجم نروژی توانست به پیروزی ۵-۱ برسد. حالا سیتیزن‌ها تا پایان این فصل لیگ برتر سه بازی دارند و در صورت پیروزی در این سه دیدار قهرمان لیگ برتر خواهند شد. پپ گواردیولا در نشست خبری پس از بازی امروز در مورد وضعیت تیمش در کورس قهرمانی صحبت کرد.

پوکر هالند؟
او به فرم خوبش بازگشته است. پنالتی‌ها به او کمک کردند اما گل‌های دوم و چهارم او عالی بودند. شما نمی‌توانید خوب بودن او را انکار کنید، امیدوارم در سه بازی آخر لیگ و فینال جام حذفی هم این روند را ادامه دهد.

شرایط‌تان برای قهرمانی؟
یک هفته، سه بازی، نه امتیاز و ما قهرمان می‌شویم. شش امتیاز، هفت امتیاز، آرسنال قهرمان می‌شود. چاره‌ای جز بردن هر سه بازی و گرفتن ۹ امتیاز نداریم.

به احتمال مساوی شدن امتیاز به آرسنال و افزایش تفاضل گل فکر کرده‌اید؟
ممکن نیست. رسیدن به آرسنال غیرممکن است و به اینکه امتیازات مساوی شود و ما قهرمان شویم فکر نمی‌کنیم. ما نمی‌توانیم به آنها برسیم. نحوه بازی آنها ثابت و بدون افت بوده است، بعید است آنها لغزشی داشته باشند. سه بازی داریم، امیدواریم اولی و دومی را ببریم و با بردن سومی که ۱۵ روز دیگر است جام لیگ برتر را دستان‌مان بگیریم.

نظرتان درباره بازی بعدی؟
فولام تیم خوبی است و از امشب به آنها فکر می‌کنیم. بازی خارج از خانه مقابل تیم فوق‌العاده‌ای مثل فولام قطعا دشوار خواهد بود. آنها می‌توانند برای ما مشکل‌ساز باشند و برای اینکه مانع این شویم، باید خوب آماده شویم.

دیگر خبرها

  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد