Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان در نامه به رئیس‌جمهور خواستار "شهید" محسوب‌شدن جان‌باختگان حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر شد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به‌ نقل ازروابط‌ عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور، خواستار شهید محسوب‌شدن جان‌باختگان حادثه معدن آزادشهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه به شرح زیر است:

 "بسمه تعالی"

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران دامت برکاته

بعدالسلام و التحیه و امید و دعا برای توفیق بیشتر حضرتعالی در توسعه کشور و حل مشکلات، از قرار مسموع مقرر فرموده‌اید که جان‌باختگان کشتی نفتکش سانچی به‌عنوان شهید معرفی شوند که امری بجا و شایسته و تسکین‌دهنده آلام بازماندگان آن عزیزان خواهد بود.

اینجانب پیشنهاد می‌کنم که برای جان‌باختگان معدن زغال‌سنگ زمستان یورت آزادشهر که آن هم حادثه بسیار دردناکی بود و جنابعالی از نزدیک شاهد غم‌انگیز بودن آن، بودید و آن‌ها هم در راه خدمت گرفتار آن حادثه شدند این افتخار در نظر گرفته شود تا آرام‌بخش آلام خانواده‌های آن عزیزان بسیار زحمتکش و مستضعف نیز باشد.

ایام توفیق خدمت مستدام

والسلام علیکم ورحمه‌الله و برکاته

سیدکاظم نورمفیدی

انتهای پیام/ح

R41471/P1357/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۹۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله

این بالگرد در راستای تسریع عملیات جست‌وجو در منطقه یلی بدراق کلاله و پشتیبانی عملیات جست‌وجو از فرودگاه بین‌المللی گرگان به این منطقه اعزام شد.

بر اساس گزارش‌های دریافتی از هلال احمر امروز در سومین روز جستجو این بالگرد در مزارع روستای یلی بدراق کلاله در حال گشت زنی است و عملیات جست و جو برای پیدا کردن دختر مفقود شده ادامه دارد.

همچنین امروز تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان هم به تیم جستجو پیوستند.

قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: مفقود شدن یسنا دیدار، کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر روز یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد و از آن زمان تا کنون نیرو‌های امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

او افزود: خانواده کودک هنگام کار در مزارع روستا و برداشت نخود متوجه مفقود شدن کودکشان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان