Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ايكوپرس، در مراسمي با حضور مديران ارشد گروه صنعتي ايران خودرو، حميد مرادي به عنوان قائم مقام اجرايي مديرعامل منصوب شد.

برمبناي اين گزارش، مرادي از مديران باتجربه صنعت خودروسازي كشور است كه سابقه 12 سال فعاليت در مجموعه شركت تام ايران خودرو در سمت هاي مديرعاملي، مدير پروژه هاي مختلف خودرويي و غيرخودرويي در كارنامه حرفه اي وي به ثبت رسيده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وي از سال 91 نيز مديرعامل شركت نفت جي بوده است. از دیگر سوابق اجرایی مرادي می توان به رئیس هیات مدیره صنایع ماشین ابزار ایران خودرو، رئیس هیات مدیره شرکت های قالب های صنعتی ایران خودرو و عضو هیات مدیره ایران خودرو تبریز اشاره کرد.

 طی احکام جداگانه ای از سوی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو محسن ناقدی برادران به سمت مدیر پروژه پلت فرم جدید، مهران هویشی با حفظ سمت به سرپرستی معاونت استراتژی و برنامه ریزی وعلی رضا کمیزی به سمت مدیر خدمات مدیران گروه صنعتی ایران خودرو،  منصوب شدند.

همچنین از سوی مدیر عامل ایساکو، علی اکبرصالحی به سمت مدیر عامل شرکت بازرگانی و خدمات پس از فروش همگام  منصوب شد.
  

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کلاهدوزان» مدیر پروژه پارک شرق اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیر پروژه پارک شرق اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی محمدباقر کلاهدوزان را به عنوان «مدیر پروژه پارک شرق اصفهان» منصوب کرد.

وی پیش از این مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان بود.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به محمدباقر کلاهدوزان آمده است:

«دست یافتن به شهری با هوای پاک نیازمند همدلی و همزبانی همه متولیان اجرایی و همراهی شهروندان فهیم این دیار برای رسیدن به اینکه اصفهان بیش از پیش شهر زندگی شود، لذا با توجه به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و با عنایت به شناختی که از تجارب و توانمندی‌های شما دارم، جنابعالی را به سمت مدیر پروژه پارک شرق منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب، با نگاهی تحول‌آفرین و تلاش‌های صادقانه در ارائه خدمت به مردم همت گمارید.»

کد خبر 745484

دیگر خبرها

  • اختتامیه فصل سوم جشنواره سرود ایران در آباده برگزار می‌شود
  • کنایه عضو هیات مدیره پرسپولیس به مدیرعامل استقلال؛ n میلیارد برای رضایتنامه گلر دوم! + عکس
  • قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر: نگاه نهادهای بین‌المللی به حوزه مواد مخدر سیاسی است
  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • مدیرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • «کلاهدوزان» مدیر پروژه پارک شرق اصفهان شد
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد