Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ايكوپرس، در مراسمي با حضور مديران ارشد گروه صنعتي ايران خودرو، حميد مرادي به عنوان قائم مقام اجرايي مديرعامل منصوب شد.

برمبناي اين گزارش، مرادي از مديران باتجربه صنعت خودروسازي كشور است كه سابقه 12 سال فعاليت در مجموعه شركت تام ايران خودرو در سمت هاي مديرعاملي، مدير پروژه هاي مختلف خودرويي و غيرخودرويي در كارنامه حرفه اي وي به ثبت رسيده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وي از سال 91 نيز مديرعامل شركت نفت جي بوده است. از دیگر سوابق اجرایی مرادي می توان به رئیس هیات مدیره صنایع ماشین ابزار ایران خودرو، رئیس هیات مدیره شرکت های قالب های صنعتی ایران خودرو و عضو هیات مدیره ایران خودرو تبریز اشاره کرد.

 طی احکام جداگانه ای از سوی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو محسن ناقدی برادران به سمت مدیر پروژه پلت فرم جدید، مهران هویشی با حفظ سمت به سرپرستی معاونت استراتژی و برنامه ریزی وعلی رضا کمیزی به سمت مدیر خدمات مدیران گروه صنعتی ایران خودرو،  منصوب شدند.

همچنین از سوی مدیر عامل ایساکو، علی اکبرصالحی به سمت مدیر عامل شرکت بازرگانی و خدمات پس از فروش همگام  منصوب شد.
  

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خارج شدن۵هزارو۳۰۰مددجوی کمیته امداد خراسان رضوی از چرخه حمایتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، قائم مقام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت:همچنین از ابتدای سال تاکنون ۵۰۰۰ سری جهیزیه و بیش از ۶۰۰۰ کالای ضروری زندگی به مددجویان تحت حمایت استان اهدا شده است.

سید مصطفی موسوی  افزود: ۱۵۶ هزار نفر حامی ۴۹ هزار فرزند یتیم و محسنین در خراسان رضوی هستند و ماه گذشته ۲۱ میلیارد تومان توسط خیران به حساب ایتام واریز شده است.

قائم مقام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی گفت: امسال تعداد ۵ هزار و ۳۰۰ مددجوی تحت حمایت توانمند شده اند و از چرخه حمایت‌های مستمر خارج شده اند

دیگر خبرها

  • معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور حقوقی و نظارت معرفی شد
  • «مصلح» سرپرست نیرومحرکه شد
  • استفاده از فناوری‌های روز در تولید سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی
  • خارج شدن۵هزارو۳۰۰مددجوی کمیته امداد خراسان رضوی از چرخه حمایتی
  • مدیر جدید مجتمع مس سونگون منصوب شد
  • تصاویر| بازدید قائم مقام سازمان بازرسى کل کشور از ميدان مركزى ميوه و تره بار
  • بازدید مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه ممتاز بلوار آفریقا
  • قائم مقام سازمان بازرسى از میدان مرکزى میوه و تره‌بار بازدید کرد
  • پیش بینی حضور ۳ میلیون زائر در حرم مطهر رضوی
  • بازدید قائم مقام سازمان بازرسی و هیات همراه از میدان مرکزی میوه و تره بار