Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-25@21:31:25 GMT

نیم ساعت تعقیب و گریز برای دستگیری سارق خودرو

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۴۹۶۷۹

نیم ساعت تعقیب و گریز برای دستگیری سارق خودرو


رئیس کلانتری ۱۴۴ حکیمیه، از دستگیری یک سارق خودرو در محدوده شرق تهران خبر داد و گفت: پلیس، پس از نیم ساعت تعقیب و گریز در بزرگراه شهید یاسینی، موفق به دستگیری سارق شد.

به گزارش امتداد نیوز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی دیانی”، در این خصوص گفت: روز گذشته یکی از ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده بزرگراه شهید یاسینی بود که متوجه پلاک مخدوش یک خودروی سواری شده و برای بررسی به راننده آن دستور توقف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راننده علیرغم شنیدن دستور پلیس به حرکت خود ادامه داد و سعی کرد با استفاده از خلوتی بزرگراه از دست پلیس فرار کند که این اقدام به تعقیب وی منجر شد.

رئیس کلانتری ۱۴۴ اظهار داشت: در طول تعقیب و گریزی که نیم ساعت طول کشید، پلیس مشخصات خودرو را از مرکز کنترل پلیس پایتخت استعلام کرد که طی آن مشخص شد این خودرو مسروقه است و ساعتی پیش از محدوده تهرانپارس به سرقت رفته است.

سرهنگ دیانی، تصریح کرد: به این ترتیب، پس از نیم ساعت تعقیب و گریز، خودروی متهم، متوقف و ماموران راننده مذکور را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت خودرو از محدوده تهرانپارس اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

true برچسب ها : دستگیری سارق سارق خودرو سید علی دیانی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۹۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر

رئیس پلیس پیشگیری مازندران از افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر توسط ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در فروردین ماه خبر داد . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محسن جعفری در تشریح این خبر با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر گفت: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه استان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی با انجام طرح‌های عملیاتی و هدفمند در فروردین سال جاری موفق به  دستگیری 297 خرده فروش مواد مخدر شدند.

وی با اشاره به افزایش 21 درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر افزود: در این مدت با تلاش همکاران در کلانتری و پاسگاه‌ها بیش از 27کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح مازندران از این افراد کشف و ضبط شد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه از آغاز سال جاری تاکنون شاهد افزایش 38درصدی دستگیری معتاد متجاهر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم، از شهروندان خواست در راستای ارتقای امنیت اجتماعی محلات خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه سوداگران مرگ، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس