Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > گیلان - فرمانده انتظامی آستارا از کشف ۳۹ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرهنگ رسول عزیزی با اعلام اين خبر گفت: ماموران انتظامي و هنگ مرزي اين شهرستان در پي دريافت گزارش هاي مردمي مبني بر عرضه و توزيع مواد محترقه غير مجاز توسط فردي ؛ رسيدگي به اين موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين مقام انتظامي با بيان اينكه با هماهنگي مقام قضايي ماموران با تحقيقات نامحسوس موفق به شناسايي محل نگهداري و فروش مواد محترقه غير مجاز شدند،افزود: در بازرسي از منزل مسكوني متهم، ۳۹ هزار عدد انواع موادمحترقه غير مجاز كشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامي آستارا با اعلام اينكه متهم ۴۰ ساله با تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شد،از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك مراتب را به پليس ۱۱۰ اطلاع دهند.

*تصویر تزئینی است

 

48

کلید واژه‌ها : استان گیلان - پلیس آگاهی - خبرآنلاین -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی نیروی کار اتباع خارجی غیر مجاز در استان البرز 

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز؛ سیروس دهقان شیری با تاکید بر تشدید نظارت‌ها و برخورد قانونی با اشتغال اتباع خارجی غیرمجاز در استان، گفت براساس مفاد قانون کار، اتباع خارجی که فاقد کارت کار باشند، اجازه اشتغال در اصناف و واحد های تولیدی استان را نداشته و در صورت مشاهده بکارگیری، کارفرمای آن‌ها متخلف شناخته شده و مشمول جریمه و حبس خواهد بود. 

دهقان شیری افزود ۱۶۵۳ مورد گشت های مشترک بازرسی کار در سال ۱۴۰۲ اجرا شده است و ۲۴۹۱ نفر از اتباع خارجی که به صورت غیر قانونی فعالیت داشتند شناسایی شده است.

وی گفت در این خصوص ۱۵۱ کارفرمای متخلف به مراجع قضایی معرفی شده و ۸۹۸ نیروی کار ایرانی در سال ۱۴۰۲ جایگزین اتباع خارجی غیرمجاز در واحدهای تولیدی و صنعتی شدند. 

دهقان شیری همچنین افزود کارفرمایان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع اشتغال اتباع خارجی، نسبت به استعلام و درخواست پروانه کار برای نیرو‌های خارجی مورد نیاز خود اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دستگیری شکارچی غیر مجاز در روانسر
  • ۲۱۹ انشعاب غیر مجاز آب در خواف شناسایی شد
  • شناسایی بیش از ۲۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در خواف
  • شناسایی نیروی کار اتباع خارجی غیر مجاز در استان البرز 
  • پلمب یک واحد غیر مجاز کشتار دام در کوهدشت
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • شناسایی بیش از ۱۷۰ تبعه غیر مجاز در کرمانشاه
  • ۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد
  • کشف و ضبط ۱۱۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در استان
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز در باخرز